Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

10 syytä miksi miehen kannattaa olla äijäfeministi

Vierailija
11.06.2016 |

10 syytä miksi miehen kannattaa olla feministi

1. Miehen kannattaa olla feministi, jotta häntä ei leimattaisi antifeministiksi
2. Jotta päästäisiin eroon suoran miesvihamielisistä feminismisuuntauksista, ja koska naisten ja miesten yhteistyö on tärkeää
3. Jotta miehiin kohdistuva syrjintä loppuisi, ja jotta miehen olisi hyväksyttävämpää olla koti-isä, ja parempi johtaja (ei kerrota miten miehestä tulee feministinä parempi johtaja)
4.Miehet vapautuvat patriarkaatin haitallisesta ajatusmaailmasta
5.Saadaan häivytettyä patriarkaattiteoriaa/kehitettyä sitä paremmaksi
6. Saadaan vapautettua sukupuolirooleja (esim mies ei ole pelkkä vaimonhakkaaja), helpottaa miesten asemaa huoltajuuskiistoissa (ei vieläkään mitään konkreettista ideaa, mutta eka selkeä etu miehille)
7. Miehen kannattaa olla feministi koska se suojelee miestä moraaliselta vallankäytöltä (misogyyniksi leimamiselta)
8. Saadaan häivytettyä miehisyyden ja naisellisuuden välistä liioiteltua eroa "jolloin miehet pärjäävät paremmin perinteisillä naisellisilla aloilla"
9. mahdollistaa tasa-arvoisen kumppanuuden ja sen, että heteroseksiä pidetään naisen oikeutena eikä vihollisen (miesten) kanssa veljeilynä
10. miehiin kohdistuvat positiiviset erityistoimet voidaan katsoa tietyissä tilanteissa hyväksyttäviksi (pari yksittäistä aloitetta huoltajuuskiistoihin ja asevelvollisuuteen liittyen). Valaa uskoa miesmyönteiseen feminismiin ja ehkäisee sukupuolten välistä vastakkainasettelua.

Poimimalla itselleen edellä kuvatut feminismin parhaat palat paatunutkin ”antifeministi” saattaa löytää oman sisäisen profeministinsa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin tapan itseni kun olen feministi.

-mies

Vierailija
2/4 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kannatan tasa-arvoa mutta en ole feministi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että 80 % suomalaisista ei edes tiedä mitä feminismi tarkoittaa.

Vierailija
4/4 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako siten enemmän pillua? Tämä on ainoa motivaatio elämässä miehille ja luulenpa, että feministimiehet ovat juuri sen takia liikkeessä mukana. Heillä ei ollut tarpeeksi äijyyttä saada naista normaalein keinoin, joten lähdettiin samaan joukkueeseen naisten kanssa pillun toivossa. Periaatteessa huono idea, mutta on voinut joillekin toimiakin, kunhan on komea.

Gamer girlit ovat vähän samanlaisia. Korostetaan sitä omaa pelimuijuutta, jotta päästäisi edes niiden luuserismiesten suosioon (feministit ovat luuserinaisia).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi