Kuuluuko pyöräilijän mennä autotielle ajamaan jos risteyksessä ei näy pyörätien kylttiä?
Vai voiko jatkaa kevyenliikenteenväylää pitkin? Täällä meidän kaupungissa noin joka toisessa risteyksessä se pyörätiekyltti on ja joka toisessa ei, joten mietin.
Kommentit (8)
Pyöräily on niin hankalaa että lopetin ja kuljen vain autolla.
Jos tarvitset opastusta miten Maassa kuuluu toimia: tarkkaile ja matki muita ihmisiä.
Jos en näe selkeää merkintää, että jalkakäytävä on myös pyörille, niin koukkaan ajamaan autotielle.
Vierailija kirjoitti:
Jos tarvitset opastusta miten Maassa kuuluu toimia: tarkkaile ja matki muita ihmisiä.
Muiden ihmisten toiminta voi olla laitonta
Ei ole pakko. Voi mennä myös metsäpolulle tai taluttaa pyörää jalkkäytävää pitkin.
Vierailija kirjoitti:
Kuuluu
Miksei käytännössä kukaan tee niin?
Kevyt liikenne autotielle ja autot kevyen liikenteen väylälle?