Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Imperiumin hapatusta juhlitaan Suomessa?

Vierailija
11.06.2016 |

http://www.iltalehti.fi/viihde/2016060821697213_vi.shtml
Onko Suomi-Finland joku imperiumin alusmaa?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet nyt ymmärtänyt jotain perusteellisesti väärin. Iltapäivälehtien lööppejä ei muutenkaan kannata ottaa tosissaan, ei myöskään "Koko Suomi juhlii" jos kyseessä on jonkun tapahtuman esittäminen TV:ssa.

Ohjelman tv-esitys kun ei ole mitään juhlimista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi