Lue keskustelun säännöt.
Miksi Imperiumin hapatusta juhlitaan Suomessa?
11.06.2016 |
http://www.iltalehti.fi/viihde/2016060821697213_vi.shtml
Onko Suomi-Finland joku imperiumin alusmaa?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sinä olet nyt ymmärtänyt jotain perusteellisesti väärin. Iltapäivälehtien lööppejä ei muutenkaan kannata ottaa tosissaan, ei myöskään "Koko Suomi juhlii" jos kyseessä on jonkun tapahtuman esittäminen TV:ssa.
Ohjelman tv-esitys kun ei ole mitään juhlimista.