Lue keskustelun säännöt.
Mä enää jaksa tapella teijän naisten kanssa :/
02.06.2016 |
Tehäänkö rauha ja ollaan kavereita jookosta?
T:Repe
Kommentit (4)
:) Ihan sellaista yleistä rauhaa, poltetaan rauhanpiipusta hatsit ja relataan.
T:Repe
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ikävä sanoa, mutta tälle palstalle ei rauhaa saada, ei ikinä.
Kukaan ei tiedä kuka sadoista nimettömistä kirjoittajista tässä nyt rauhaa tarjoilee. Kuka tahansa voi allekirjoittaa T:Repe