Kuinka monta normaalipainoista ihmistä tunnet?
Itse tunnen muutaman. Siis ne, jotka oikeasti ovat edes lähellä keski-indeksejä. Suurin osa on enemmän tai vähemmän tuhteja. Yllättävää, etteivät silti kovinkaan monet "kurvikkaat" syö kovin paljoa. Ilmeisesti aineenvaihdunta pysähtyy johtuen ruokavaliosta ja elintavoista.
Kommentit (9)
Todella monta. Enpä ole ennen miettinyt, miten paljon ystäväni tai tuttavani painavat.
Appi ja anoppi ovat ylipainoisia, ja jotkut harvat kollegat ja jotkut lasten koulukavereiden vanhemmat. Muuten tunnen - käsi sydämellä - henkilökohtaisesti vai normaalipainoisia ihmisiä.
Paljon. Esimerkiksi kaikki mieleen tulevat naispuoliset ystäväni ovat normaalipainoisia, muutama ali- tai ylipainon rajoilla. Yhtäkään sellaista naista en kuitenkaan tunne, jolla ei olisi kompleksia omasta vartalostaan, mikä on ihan uskomattoman surullista.
Helpompi olisi luetella ylipainoiset. Työkavereissa niitä tietty on kun talossa on 400 ihmistä mutta ystävä ja tuttavapiirissä vai 3 miestä ja 2 naista. Jotenkin vaan ollaan kaikki nautiskelijoita joille ruuan laatu on tärkeämpää kuin määrä. Ja kaikilla joku liikunnallinen harrastus ilman nipotusta. Ja olemme tyytyväisiä omasta olemuksestamme.
Suurin osa taitaa olla normaalipainoisia. Ylipainoisia on tutuistani vain muutama, äiti ja pari sukulaista + ystävää. Itse olen ylipainoinen.
En tunne muita kuin normaalipainoisia. Tai no yhden lihavan tunnen ja se on täysi ihmisperse.