Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oliko opiskeluaikana (yliopisto/korkeakoulu) tyyppejä, joiden sisäänpääsyä ihmettelit?

Vierailija
26.05.2016 |

Ittellä ainakin pari tuttua, jotka saivat ihmetystä aikaan miten olivat päässeet pääsykokeista läpi (tkk)

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän ihmettelin miten pääsivät yo-talolle sisään.

Vierailija
2/14 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen tätä itsessäni :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää muistaa, että ihminen voi kehittyä opiskelijana. Olen itse saanut lukiossa ehdot, mutta nykyään olen yliopistosta valmistunut ja vielä sellaiselta alalta, jonne on vaikea päästä. Kaikki on siis mahdollista!

Vierailija
4/14 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Yliopistossa opiskelevana ymmärrän, että jokainen ei voi olla hyvä jokaisessa asiassa, varsinkin koska aika on rajallinen. On työssäkäyviä opiskelijoita, on perheellisiä, on motivaatio-ongelmaisia, on fyysisesti sairaita, on raskaana olevia jne. Rajoitteitakin huolimatta kanssaopiskelijani ovat  pätevää ja fiksua ainesta.

Vierailija
5/14 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatkuvasti... mutta ihminen myös oppii sitä mitä tekee, eli tulee paremmaksi. Silloinhan koulutus ei ole ainakaan täysin mennyt hukkaan

Vierailija
6/14 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ihmetellyt. Keskityin omiin opintoihini. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/14 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Olen fiksussa seurassa. Enemmän Ihmettelen sitä, kuinka ne tuskallisen ujot ja hiljaiset pärjäävät jatkuvien esitysten, ryhmätöiden ja seminaarien kanssa (hum)

Vierailija
8/14 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Kaikki tapaamani historianopiskelijat ovat fiksuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/14 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Mutta motivaatiolla ja lisäopiskelulla saa aikaan ihmeitä jos haluaa, joten en halua tuomita ihmistä suoralta kädeltä. Elämä on opettanut.

Vierailija
10/14 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliopistoonhan on helppo päästä. Riittää kun lukee hyvin pääsykokeisiin joten siltä pohjalta sinne pääseminen ei ole ihme. Ennemmin ihmettelen, miten joku ei pääse yliopistoon.

Terv. Kahdesti hakenut ja kahdesti yliopistoon päässyt kaksi akateemista tutkintoa suorittanut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/14 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, ennen pääsi sisään joihinkin kohteisiin vielä niin helpolla. Ulos sitten ei päässytkään. Lisäksi sisäänpääsyyn riittää monesti kirjan tai parin opettelu, ja jos pystyy lukemaan pari kuukautta joka päivä parikin tuntia tehokkaasti niin sisäänpääsy on ihan mahdollinen, varsinkin jos on jo pohjaa alalle harrastuneisuuden kautta... :)

Vierailija
12/14 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihmetellyt. Pääsykokeet edellyttivät pänttäämistä, johon kaikki epäilemättä pystyivät. Varsinainen opiskelu vaati sitten omaa aktiivisuutta, ajattelua ja kykyä keskittyä olennaiseen, mikä tuntui joillekin olevan melko ylivoimaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/14 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsestäni ihmettelen vieläkin et miten pääsin sisään. Kouluttamattoman yh:n lapsi, mt-ongelmia, taustalla pelkkä amis. Toki opiskelen "vain" hömppätiedettä, mutta arvostan ja vaalin jokaista päivää.

Meillä on useamman sukupolvessa ollut sosiaalisia ongelmia, joten josko kehä viimein rikkoutuisi kun minä mahdollisesti saan omat lapset.

Vierailija
14/14 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi opiskelukaveri sanoi minulle, että oli ajatellut pääsykokeissa minusta, että jos tuo minihametyyppi pääsee sisälle, niin kuka tahansa pääsee. Pääsin sisään parhailla pisteillä, vaikka blondi olenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi