Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kannattaako hakea tähän työhön?
26.05.2016 |
Olen opiskelija, ja teen täysin omaan alaan liittymätöntä paskaduunia osa-aikaisesti opintojen ohessa ja kesällä. Nyt olisi 2 kk määräaikainen paikka auki omaan alaan liittyen, työkokemuksena äärimmäisen arvokas. Mutta joutuisin varmaan irtisanoutumaan nykyisestä työstä ja sitten olisin tuon 2kk päästä taas tyhjän päällä...
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
hae ihmeessä, tuskin pääset joten muu pohdinta on melko teoreettista :)
jos pääset niin eroa paskaduunista ja jälkeenpäin haet uuden duunin jostain.