Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KAVERINI murtautui mökillemme!

Vierailija
26.05.2016 |

Ei ole Porvoosta, valitettavasti.
Eli mökillemme on nyt murtauduttu 2 kertaa. Sijaitsee korvessa, joten helppo paikka iskeä. Mitään super arvokasta ei missään vaiheessa viety, lähinnä jtn kalliimpia maljakoita, hirvensarvet, tähtikiikarit... tällasta pientä mitä voi helposti roudata autoon ja sitten äkkiä karkuun. Long story short, löysin kaverini hallusta tätä omaisuutta mitä meidän mökiltä on viety. Ja ei voi olla omaa, esim. tähtikiikareissa on oman ainejärjestöni tarra, joten aivan varmasti mun tavarat. Poliiseille ilmoitettu, kaveri ei myöntänyt mitään. En vittu voi uskoa tätä. Homma käy kyllä järkeen, kaverini oli juuri mökillämme ennen kuin ensimmäinen murtautuminen tapahtui - tiesi siis mitä mökillä oli varastettavaa ja milloin emme varmasti olisi paikalla. Toisen kerran jälkeen laitoin hälytysjärjestelmän tarrat mökin oveen ja ikkunoihin mutta en itse järjestelmää koska kallis, enkä jaksanut uskoa toiseen murtautumiseen - kaverille kerroin tästäkin, eli tiesi että vain tarrat muttei hälytystä.
Pääsinpähän avautumaan, helvetin uskomatonta. Ja kyllä, on entinen kaveri.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeuteen vaan

Vierailija
2/6 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän mökille murtautui 18-vuotiaan poikamme "kaveri". Ja juu, entinen kaveri on sekin.

Mitään varastettavaa ei edes ollut, kunhan etsi alkoholia ja sotki paikkoja kun ei löytänyt. Ei ehkä olisi edes jäänyt kiinni, mutta satuttiin itse paikalle juuri silloin ja nähtiin se.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen tyyppi kaverisi on, miksi tarvitsee varastamalla saatua rahaa? Joku nisti? Muuten vaan ongelmainen?

Vierailija
4/6 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri on ihan normaali ainakin mun silmääni, tunnetaan samasta kaveriporukasta mutta ei olla koskaan tämän kyseisen henkilön kanssa oltu mitään ylimpiä ystäviä, kavereita vaan. En sitten tiedä mitä pinnan alta löytyy, mutta olisi vaikeeta kuvitella hänen olevan joku päihteiden väärinkäyttäjä/nisti tms.

-ap

Vierailija
5/6 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaveri on ihan normaali ainakin mun silmääni, tunnetaan samasta kaveriporukasta mutta ei olla koskaan tämän kyseisen henkilön kanssa oltu mitään ylimpiä ystäviä, kavereita vaan. En sitten tiedä mitä pinnan alta löytyy, mutta olisi vaikeeta kuvitella hänen olevan joku päihteiden väärinkäyttäjä/nisti tms.

-ap

Tosi outoa, varsinkin kun on pitänyt tajuta, että jää teille kiinni. Ei taida ihan kaikki muumit olla laaksossa kaverilla.

Vierailija
6/6 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltaakohan nämä murtautujat koskaan hankkia omaa mökkiä, jos siihen olisi varaa? Ja onko niillä millaiset lukot omissa kodeissaan? Onko joku murtautunut heille tai varastanut muuten vain, ja millainen on ollut reaktio? Niin, siis koska he varmaan selittävät, että mikään ei tunnu minulla raukalla missään joten siks, niin ehkäpä tämä ei kuitenkaan pidä paikkaansa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä