Lue keskustelun säännöt.
Onko muita yhtä urpoja..?
30.05.2007 |
Hengailin tässä koneella ja odottelin erään Ebay-kohteen sulkeutumista, ja siis ajattelin huutaa loppuminuuteilla, mutta unohduin surffaamaan nettiin ja missasin kohteen :P.
Kenellekään käynyt samoin ;)?
Kommentit (2)
Pitäis olla tietysti joku kielinero.. =(
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Samoin käynyt parikin kertaa huutiksessa.