Lue keskustelun säännöt.
Ketään kotkalaisia paikalla?
13.06.2007 |
Olisi yksi kysymys, jos löytyy entisiä tai nykyisiä kotkalaisia...
Kommentit (4)
hyvät bussiyhteydet ja keskustaan lyhyt matka. t se kotkalainen
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Lisää?
Onko Otsolassa jotain leikkipaikkoja/-kenttiä? Onko lähin pk Ristinkalliossa?
ap
Toki varmaan menisin Otsolaan, jos kämppä olisi paljon parempi. On vaan Karhulan seutu vähän vieraanpaa mulle.
T. ex-kotkalainen (,jolle tutuinta ja muistorikkainta Kotkaa on korela-metsola-keskusta-puistola)
(Olen syntyperäinen nykyään ex-kotkalainen. Kotkaan voisin muuttaa takaisin, mutta tällä hetkellä työt pitävät muualla.)
ja olisi pari kivalta kuullostavaa asuntoa tiedossa (joita ollaan menossa pian katsomaan). Toinen on Otsolassa ja toinen Aittakorvessa. Kumpaan muuttaisit ja miksi? Meidän " vaatimukset" olisi että suht lähistöltä löytyisi lapsille leikkipaikkoja ja päiväkoti.
ap