Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jään siskoni varjoon kaikessa :(

Vierailija
10.05.2016 |

En tämän takia halua enää olla perheeni kanssa tekemisissä...

Siskoni on mua 3 vuotta vanhempi, ja ekalla yrittämällä pääsi kauppakorkeaan, josta valmistui nyt maisteriksi.
Itse en ole päässyt opiskelemaan ja teen vaan "huonoja" töitä.

Lisäksi oon kuin varjo siskosta, siskoni on niin kaunis! Aloin itkeä, kun näin siskoni uuden profiilikuvan, se on niin kaunis.

Tiedän, ettei vanhmmat arvosele meitä ulkonäön perusteella, mutta harmittaa silti olla se ruma sisko, ja se huono sisko, jolla ei ole opiskleupaikkaa eikä muuta :/

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinullakin omat vahvuudet elämässäsi on, älä nyt takerru vain niihin siskosi vahvuuksiin.

Vierailija
2/15 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika huonosti pitää mennä elämässä, että arvostaa kauppasurkean noin korkealle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen. Mun pikkusisko joka on mua viis vuotta nuorempi on kaikkien mielestä se söpömpi ja kauniimpi meistä. Sillä on paksut ja pitkät hiukset ja tosi isot vihreet kissamaiset silmät. Ilmankos on kaikkien suosikki.

Vierailija
4/15 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä niitä vahvuuksia. tuntuu etten ole missään hyvä

ap

Vierailija
5/15 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko elämäsi olevinaan jotain kilpailua vai? 

Kun kasvat henkistä korkeutta niin se auttaa.

Vierailija
6/15 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahinta itsellesi on jos vertaat itseäsi koko ajan siskoosi. Olet hyvä juuri tuollaisena omana itsenäsi :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/15 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Itse sain eilen tietää mieheni päätyneen siskoni sänkyyn. Eipä siinä mitä, mutta sama tapahtui edellisenkin mieheni kohdalla. Eikä edes kyse mistään teinien jännämiesten ja naisten meiningistä. Ei paljon kauppakorkeat kuule painaisi tässä. Olisi pitänyt uskoa palstaa, että nuoruus vie voiton miesten silmissä, jopa niiden "kunnollisten".

Vierailija
8/15 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en tiedä niitä vahvuuksia. tuntuu etten ole missään hyvä

ap

No sitten se voisi olla itsetutkiskelun paikka, jokaisella on omat vahvuutensa. Sekin on toki valinta, jos päätät elämässäsi vain surkutella tilannettasi ja katkeroitua eroihinne elämissänne siskon kanssa. Ole rohkeasti erilainen :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/15 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskity omaan elämääsi ja lakkaa vertailemasta itseäsi siskoosi.

Sinusta ei tule samanlaista kuin siskostasi ja hyvä niin sillä sinä olet sinä ja sillä mennään loppuun asti joten ala hyväksyä se niin voit saada onnellisen elämän.

Vierailija
10/15 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule 7...ei tuossa ole mitään tekemistä nuoruuden kanssa vaan siskosi on pervo sosiopaatti joka saa kiksit kun saa panna siskon miestä. Älä vaan enää ikinä ole missään tekemisissä tuollaisen horo-siskon kanssa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/15 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda toiselle puolelle siskoasi  -  sinne auringon puolelle, niin et ole varjossa.

Vierailija
12/15 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihda toiselle puolelle siskoasi  -  sinne auringon puolelle, niin et ole varjossa.

Olipa ihanasti sanottu, sopii hyvin moniin elämän tilanteisiin :) Kiitos ajatuksesta! Ei ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/15 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

no hei älä masennu kyl sä joissain asioissa viet voiton: oot nuorempi, rumempi ja parempi epäonnistumaaan. siskos ei taas tiedä mitään epäonnistumisesta, joten sä oot ihan mestari siihen verrattuna

Vierailija
14/15 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta hei, ei se kauppakorkeasta valmistuminen takaa nykyään hyvää työpaikkaa. Sitä paitsi nyt on tosi vaikea päästä kouluihin, kun kaikki alanvaihtajat ja yt:nä irtisanotut kouluttautuu uudelleen. Ja sulla on kuule vielä aikaa tehdä mitä vaan elämässäs :) Monet pääsee sitä unelma-alaansa opiskelemaan vasta 30-vuotiaina. Esim. mun ystävä pääsi opiskelemaan psykologiaa yliopistoon 25-vuotiaana ja oli vuosikurssin nuorin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/15 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule 7...ei tuossa ole mitään tekemistä nuoruuden kanssa vaan siskosi on pervo sosiopaatti joka saa kiksit kun saa panna siskon miestä. Älä vaan enää ikinä ole missään tekemisissä tuollaisen horo-siskon kanssa!

Näin minäkin asian näin aiemmin. Mutta kun selvisi, että viimeisessä tapauksessa mies ollut se aktiivinen osapuoli. Mennyt sammuneen siskoni viereen nukkumaan ja aamulla sisko herännyt siihen, kun mies riisunut häneltä housuja. Mitä tästä pitäisi ajatella?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan