Oletko nainen päässyt rikkaan miehen kanssa naimisiin vaikka olet ollut köyhä?
Jos olet niin kerro miten tapasit miehesi ja menikö kaikki hyvin ja olet vielä naimisissa?
Kommentit (18)
No vielä ei olla naimisissa, mutta asutaan yhdessä. Kaikki hyvin, mies ei valita, että joutuu maksamaan. Häistä ollaan puhuttu, kunhan ehditään.
Eiköhän se elämä rakenneta yhdessä, maksetaan taloa ja hoidetaan ja elätetään lapset. Rikkauksiin vaaditaan usein lukupäätä, että pääsee hyvin palkattuihin töihin. Yrittäjyys on toinen asia ja silloin velkaakin on yleensä paljon, kun pitää investoida.
Vierailija kirjoitti:
En nyt ihan varaton ollut itsekään. Oli minulla lähes velaton asunto, mutta miehellä on toki moninkertaisesti enemmän rahaa. Hän ei ole suomalainen. Yhdessä 15 vuotta, aviossa.
Otatko suihin?
Vierailija kirjoitti:
No vielä ei olla naimisissa, mutta asutaan yhdessä. Kaikki hyvin, mies ei valita, että joutuu maksamaan. Häistä ollaan puhuttu, kunhan ehditään.
Ettekä ehdikään naimisiin, koska mä tulen ja panen sua lujaa kakkoseen ja sen jälkeen et halua enää muuta. Tieädän, että kostuit tätä lukiessasi.
Rikas mies pääsi minun kanssani naimisiin. Hyvin edelleen menee mutta menköön.
"Päässyt" hahaha.
Ap ei ole päässyt ikinä panemaan.
Vierailija kirjoitti:
Rikas mies pääsi minun kanssani naimisiin. Hyvin edelleen menee mutta menköön.
Otatko suihin?
Joo, vaikkei hän naimisiin mennessä rikas ollut.
Ennustin rikastumisen, koska mieheni on perheensä ainoa lapsi, hänen äitinsä äärimmäisen pihi ja pankissa töissä. Lisäksi isä suomenruotsalaista sukua.
Ennustin oikein, on näin 20 vuoden kuluttua todettava.
Vierailija kirjoitti:
Ennustin rikastumisen, koska mieheni on perheensä ainoa lapsi, hänen äitinsä äärimmäisen pihi ja pankissa töissä. Lisäksi isä suomenruotsalaista sukua.
Ennustin oikein, on näin 20 vuoden kuluttua todettava.
Mä ennustan, että sä haluat tulla lujaa nu situksi per seeseesi. Suorastaan kerjäät sitä ja kontillasi odotat.
En. Olen nainut köyhiä miehiä, jotka olen nostanut varakkuuteen ja jättänyt.
Viimeksi hommasin asunnottomalle, eronneelle ja maksuhäiriöiselle 49-vuotiaalle luuserille asunnon ja toimeentulon.
On paljon hauskempaa tehdä luuserista mies kuin alkaa sen piiaksi. Toki niillä väpättää alahuuli kun jätän ne. Kuvittelivat merkitsevänsä minulle jotain, vaikka halusin vain näyttää niillle, miten paljon pystyvämpi on nainen kuin mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennustin oikein, on näin 20 vuoden kuluttua todettava.Mä ennustan, että sä haluat tulla lujaa nu situksi per seeseesi. Suorastaan kerjäät sitä ja kontillasi odotat.
Nyt sinä projisoit, pikkuystäväni.
En. Olimme molemmat köyhiä kun menimme naimisiin. Vaurastumisen jälkeen jätin hänet. Oma talouteni tervehtyi. Hän velkaantui ja kuoli.
En ota kakkoseen enkä niele.
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi hommasin asunnottomalle, eronneelle ja maksuhäiriöiselle 49-vuotiaalle luuserille asunnon ja toimeentulon.
On paljon hauskempaa tehdä luuserista mies kuin alkaa sen piiaksi. Toki niillä väpättää alahuuli kun jätän ne. Kuvittelivat merkitsevänsä minulle jotain, vaikka halusin vain näyttää niillle, miten paljon pystyvämpi on nainen kuin mies.
Sä olet epäilemättä nainut ja paljon, mutta et ole koskaan saanut sellaista mitä mun iso ja sykkivä voi sulle tarjota. Haluat sen syvälle ruskeaan reikääsi ja jos oikein kiltisti pyydät, saatan vähän sylkäistä liukasteeksi. Tiedän, että valut nesteitäsi lukiessasi tätä.
Vierailija kirjoitti:
En. Olimme molemmat köyhiä kun menimme naimisiin. Vaurastumisen jälkeen jätin hänet. Oma talouteni tervehtyi. Hän velkaantui ja kuoli.
Otat ja nielet. Tai itket ja otat. Sun valinta.
Vierailija kirjoitti:
Tämä juuri on minunkin strategiani.
Tosin huuli alkoi väpättää, kun tajusi, että ei saa minulta erossa mitään emmekä jää ystäviksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otat ja nielet. Tai itket ja otat. Sun valinta.
Olet naisten alistama mies. Sinä viikset, naiset rankaisevat.
Ehkä ne on just ne miehet ketkä valittaa naisista kenellä ei ole varaa naiseen. Miehet väittää, että naiset haluaa vaan rahaa ja ovat kullankaivajia. No eipä sitä oikein voi olla kullankaivaja jos mies on pa, eikä hänellä ole oikein mitään mitä tarjota naisille. Jos oma tavoite on saada rikas mies niin eipä siinä varmaan mitään väärää ole siinäkään. Joissakin kulttuureissa, isät eivät edes anna tyttäriä persaukisille työttömille miehille vaimoiksi vaan miehellä pitää olla elatuskykyä. Toki jos nainen itse haluaa ottaa riskin köyhän miehen kanssa niin sehän vapaus meillä on ja eipä se köyhyys aina tarkoita onnetonta elämää.
En nyt ihan varaton ollut itsekään. Oli minulla lähes velaton asunto, mutta miehellä on toki moninkertaisesti enemmän rahaa. Hän ei ole suomalainen. Yhdessä 15 vuotta, aviossa.