Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Minkä ikäisenä teidän lapsenne oppi hyppimään tasajalkaa?
05.06.2007 |
Siis että molemmat jalat ovat ilmassa yhtäaikaa.
Kommentit (5)
vasta 3,5-vuotiaana, mutta sen jälkeen onkin hyppinyt kuin pieni kenguru.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Nyt 1 v 10 kk hyppelee jo vaikka miten (ja mistä).
nyt 1v7kk hyppelee nauraen vähän väliä :)
Ei tosin kovin korkealle, mutta molemmat jalat selvästi ilmassa :)
Eli ekat pikkuhypyt 1v 6kk ikäisenä ja pomppi jo kovasti 1v 7kk iässä. Alkoi muuten kävellä vasta 1v 3kk ikäisenä.
Alue: Aihe vapaa
mielestäni tasajalkaa hyppäämistä testataan ekan kerran 3-v neuvolassa, näin muistelen vanhemmilta lapsilta. he ovat oppineet tempun päälle 2-vuotiaina.