Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pronaxenin annostus? Lääkäriä tai muita asiasta tietäviä paikalla?

Vierailija
29.05.2007 |

Meillä on pojalla paino noussut kohisten siitä kun tuota lääkettä on meille määrätty. 10kg tais olla paino silloin ja 2ml annos. Nyt painoa jo 15kg. Onkohan annos jo isompi? Oon vielä antanu tuota 2ml:aa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

http: //spc. nam. fi/indox/nam/html/nam/humspc/9/78779. shtml

Vierailija
2/11 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Meillä on pojalla paino noussut kohisten siitä kun tuota lääkettä on meille määrätty. 10kg tais olla paino silloin ja 2ml annos. Nyt painoa jo 15kg. Onkohan annos jo isompi? Oon vielä antanu tuota 2ml:aa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voit myös soittaa terveysneuvontaan ja varmistaa asian jos et usko, numero on 10023. t 2

Vierailija
4/11 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos lapsi painaa 15 kg niin anna 3 ml.

Vierailija
5/11 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on 10 mg/painokilo vuorokaudessa. Tämä annos jaetaan kahteen annokseen, eli 15 kg painavan lapsen vuorokausiannos on 150 mg. Kerta-annos on silloin 75 mg. Koska Pronaxenliuoksen vahvuus on 25 mg/ml = 3 ml.

Vierailija
6/11 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri määräsi tuota lääkettä heille ja sanoi, että molempien annos on 2,5ml. Sitä olen antanut molemmille sen kaksi kertaa päivässä, jos siis on kipua/kuumetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/11 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varma tieto koska otettu pharmaca fennicasta!

Vierailija
8/11 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat ilmaisen ja LUOTETTAVAN neuvon. Täällä vastailevat nimettömät ja tuntemattomat, moniongelmaiset tradenomit, parturikampaajat ja yläasteikäiset pojat viestien yleisestä tasosta päätellen, kuuntelisitko sellaisten neuvoja oikeassa elämässä? Muutenkaan tällaisia asioita ei periaatteessa koskaan kysellä nettipalstoilta, etkö enempää välitä lapsesi turvallisuudesta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/11 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä löydät kaikkien lääkkeiden annostuksen :)

Vierailija
10/11 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli 1,5mlxvuorokaudessa. Painoa pojalla 14 kiloa.



Soittaisin kyllä sinuna joko terveysneuvontaan tai apteekkiin, määrätyt annokset voivat syystä tai toisesta vaihdellakin eri ihmisten kohdalla. Kannattaa pelata varman päälle ja varmistaa oman lapsen tilanne.



6ml annos pronaxenia vuorokautta kohden kuulostaa aika paljolta lapselle mutta hyvinkin on voitu määrätä....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/11 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta taitavat olla enemmän pääpolin asiantuntijoita :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän