Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En jaksa tätä kesää ja nytkö se jo alako !!!!

Vierailija
05.05.2016 |

Loppuis jo nämä lämmöt ja tulis vaikka takatalvi !!!!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa jo toi vinkuminen. Näinhän meille talven vihaajillekin sanotaan, niin ja muuta Etelänavalle, on varmasti tarpeeksi kylmää.

Vierailija
2/3 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en välittäisi kesähelteistä (vaikka periaatteessa kuumaa vihaankin) jos minä en pelkäisi ilmastonmuutosta niin hemmetisti. Aina kun tulee jotkin ekstrakuumat tappohelteet joille ei loppua näy, tulee mieleen, että tätä on sitten tulevaisuudessa tiedossa oikein toden teolla :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopettakaa jo toi vinkuminen. Näinhän meille talven vihaajillekin sanotaan, niin ja muuta Etelänavalle, on varmasti tarpeeksi kylmää.

On todella ihanaa, että voin mennä miehen kanssa Lappiin. Olen sieltä kotoisin ja hyi helevetti tätä etelän säätä. Molemmat olemme jo eläkkeellä, ensi viikolla kääntyy auto kohti Lappia, rakastan kylmää ja viileää, nauttikaa etelän vetelät helvetin esikartanosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi