Kiihotun vain naisen vartalosta
Enkä miehen vartalosta ollenkaan. Silti seurustelen miehen kanssa jota rakastan ja nautin hänen kanssaan seksistä. Olenko oikeesti joku piilolepso? Olen 19v
Kommentit (8)
No kiihotutko sen miehen vartalosta? Ehkä edes vartalon kosketuksesta. Tarkoitit siis varmaan että kiihotut visuaalisesti tuntemattoman naisen vartalosta etkä tuntemattoman naisen vartalon koskettelusta.
Nuohan ovat ihan eri asioita; nainen voi kiihottua naisen vartalon katselusta mutta saman vartalon koskeminen ällöttää.
Kokeile naista ,sillä kai se selviää ?
Et vain nyt oikein ole vielä löytänyt itseäsi ja seksuaalista minuuttasi. Kyllä se siitä vielä sinullakin selviää.Mitäpä tuohon nyt muuta voisi sanoa..
Kuinka monella palstalla kysyt tätä?
Hetejo-Gay junkkaji kiihojtuu naisen vajtalosta
Minäpä kiihotun kyllä naisista, mutta pillu taas ei nappaa ollenkaan. Miehessä kiihotta kalu, mut mitään muuta eroottista en äijissä nää. En oikein tiedä itsekään mistä pitäisi tykätä. Kait se olisi sitten nainen sillä kalulla, mutta not going to happen.
Olen itse mies, mutta miehen vartalo on kyllä todella ruma. Jos olisin nainen, en varmasti pystyisi olemaan miehen kanssa suhteessa :D
Hei auttakaaa