Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiihotun vain naisen vartalosta

Vierailija
05.05.2016 |

Enkä miehen vartalosta ollenkaan. Silti seurustelen miehen kanssa jota rakastan ja nautin hänen kanssaan seksistä. Olenko oikeesti joku piilolepso? Olen 19v

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei auttakaaa

Vierailija
2/8 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kiihotutko sen miehen vartalosta? Ehkä edes vartalon kosketuksesta. Tarkoitit siis varmaan että kiihotut visuaalisesti tuntemattoman naisen vartalosta etkä tuntemattoman naisen vartalon koskettelusta.

Nuohan ovat ihan eri asioita; nainen voi kiihottua naisen vartalon katselusta mutta saman vartalon koskeminen ällöttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile naista ,sillä kai se selviää ?

Vierailija
4/8 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et  vain nyt oikein ole vielä löytänyt itseäsi ja seksuaalista minuuttasi. Kyllä se siitä vielä sinullakin selviää.Mitäpä tuohon nyt muuta voisi sanoa..

Vierailija
5/8 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monella palstalla kysyt tätä?

Vierailija
6/8 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetejo-Gay junkkaji kiihojtuu naisen vajtalosta

Vierailija
7/8 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä kiihotun kyllä naisista, mutta pillu taas ei nappaa ollenkaan. Miehessä kiihotta kalu, mut mitään muuta eroottista en äijissä nää. En oikein tiedä itsekään mistä pitäisi tykätä. Kait se olisi sitten nainen sillä kalulla, mutta not going to happen.

Vierailija
8/8 |
05.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse mies, mutta miehen vartalo on kyllä todella ruma. Jos olisin nainen, en varmasti pystyisi olemaan miehen kanssa suhteessa :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi