En usko (romanttiseen) rakkauteen
Onko täällä muita, jotka ajattelee samalla tavalla?
Kommentit (23)
Tienaatko tarpeeksi että sinulla on varaa elättää kotirouvaa? Toisin sanoen oletko DI?
En minäkään usko, että mua koskaan kukaan rakastaisi, "romanttisesti". Muiden välillä olen kyllä nähnyt aitoa rakkautta.
En usko minäkään.
Miehet ei rakastaa naisia ihmisinä, vaan kaihoavat munineen aina vaan uusia ja uusia pilluja pantavaksi.
Mies voi asettua kodiksi naisen kanssa, koska saa kotipiian itselleen, kulujen jakajan ja lapsilleen äidin.
Ei se ole uskon asia. Siihen on kykenevä, tai sitten ei ole.
Vierailija kirjoitti:
En minäkään usko, että mua koskaan kukaan rakastaisi, "romanttisesti". Muiden välillä olen kyllä nähnyt aitoa rakkautta.
Mä en usko, että muidenkaan ihmisten välillä on oikeaa rakkautta. On vaan eriasteista tottumista, riippuvuutta ja tyytymistä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään usko, että mua koskaan kukaan rakastaisi, "romanttisesti". Muiden välillä olen kyllä nähnyt aitoa rakkautta.
Mä en usko, että muidenkaan ihmisten välillä on oikeaa rakkautta. On vaan eriasteista tottumista, riippuvuutta ja tyytymistä.
Ap
Minä olen todistanut muiden välillä rakkautta. Hyvin harvinaista se kyllä on.
Koen romantiikkaa sinkkuna kukkakuvioissa. Ehkä romantiikka vaatii suhteessa sopivan romanttisen ihmisen.
Uskon, Pitää vaan odottaa riittävän hyvää kumppania eikä olla huonojen kanssa paremman puutteessa.
Niin, rahallisen ja ajallisen hyödyn perässähän ne naiset useimmiten ovat.
Juu omalle kohdalle en usko romanttista tai mitään muutakaan rakkautta enää tulevan, mutta näemmä lähipiirissä sitä koetaan moneen kertaan ja loputtomasti.
Uskon romanttiseen rakkauteen, mutta myös siihen, että minä ainakin henkilökohtaisesti onnistun sen välttämään joka ainoa mahdollisen kerran.
Vierailija kirjoitti:
En usko minäkään.
Miehet ei rakastaa naisia ihmisinä, vaan kaihoavat munineen aina vaan uusia ja uusia pilluja pantavaksi.
Mies voi asettua kodiksi naisen kanssa, koska saa kotipiian itselleen, kulujen jakajan ja lapsilleen äidin.
Niin mies joka ei kykene itsehillintään ja selibaattiin siis. Mies joka kykenee voi hyvinkin sitoutua naiseen, kun ei ole palliensa orja enää. Mutta tämä vaatii aika pitkän koulutuksen miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Niin, rahallisen ja ajallisen hyödyn perässähän ne naiset useimmiten ovat.
Niin koska miehen rooli perheessä on elättää, silloin naiselle täytyy antaa rahaa tai tarjota koti ja ruokaa. Jos haluat 50/50 suhteen niin ryhdy honoksi ja ota myös itse takalistoosi siemeniä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, rahallisen ja ajallisen hyödyn perässähän ne naiset useimmiten ovat.
Niin koska miehen rooli perheessä on elättää, silloin naiselle täytyy antaa rahaa tai tarjota koti ja ruokaa. Jos haluat 50/50 suhteen niin ryhdy honoksi ja ota myös itse takalistoosi siemeniä.
Mitäs muuta sinne 1800-luvulle kuuluu? Tiesitkö että naiset saavat äänestää ja käyvät töissä nykyään?
Ei se ole uskosta kiinni vaan tahdosta ja intohimosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään usko, että mua koskaan kukaan rakastaisi, "romanttisesti". Muiden välillä olen kyllä nähnyt aitoa rakkautta.
Mä en usko, että muidenkaan ihmisten välillä on oikeaa rakkautta. On vaan eriasteista tottumista, riippuvuutta ja tyytymistä.
Ap
Ei tartte samaa kommenttia kahteen kertaan laittaa
En mäkään usko enää, niin monta varattua ja oikeesti todella mukavan oloista (eikä ees sillei komeaa) ukkomiestä piirittää ja kertoisin mielellään näiden naisille jos tietäisin ketä on. Naisille tungettu prinssi-prinsessa-satu on vaan satua, miehet on alakerran vietävissä. En noistakaaan olis koskaa uskonu (tiesin jälkikäteen), yhdenkin lapset odotti autossa kun se tuli moikkaan mua "hetkeks" eli noin tunniks. Enpä tienny tätäkään. Ja fakta on se että miehet ja naiset on pääosin erilaisia, se sammakko kuvaa tosiaan enemmän pääosaa äijistä valitettavasti. Prinssit on harvassa (ja inkkeleille nii prinssi = ei hakkaa, ei petä, on luotettava ja kuuntelee sekä puhuu)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään usko, että mua koskaan kukaan rakastaisi, "romanttisesti". Muiden välillä olen kyllä nähnyt aitoa rakkautta.
Mä en usko, että muidenkaan ihmisten välillä on oikeaa rakkautta. On vaan eriasteista tottumista, riippuvuutta ja tyytymistä.
Ap
Niin, subjektiivinen kokeminen ei ole sama kuin objektiivinen totuus.
Vierailija kirjoitti:
En mäkään usko enää, niin monta varattua ja oikeesti todella mukavan oloista (eikä ees sillei komeaa) ukkomiestä piirittää ja kertoisin mielellään näiden naisille jos tietäisin ketä on. Naisille tungettu prinssi-prinsessa-satu on vaan satua, miehet on alakerran vietävissä. En noistakaaan olis koskaa uskonu (tiesin jälkikäteen), yhdenkin lapset odotti autossa kun se tuli moikkaan mua "hetkeks" eli noin tunniks. Enpä tienny tätäkään. Ja fakta on se että miehet ja naiset on pääosin erilaisia, se sammakko kuvaa tosiaan enemmän pääosaa äijistä valitettavasti. Prinssit on harvassa (ja inkkeleille nii prinssi = ei hakkaa, ei petä, on luotettava ja kuuntelee sekä puhuu)
Niin ja en tiennyt et sillä on vaimokin, tai noilla muutamalla...mut siks toimin samal tavalla ite nykyää, en tarvii suhdetta nii jos äijä pettää niin oon ottanu linjan et jos se tekee mun elämästä hyvää (esim rahan avulla) nii ihan sama, jos taas ei oo rahaa nii sit petän itekin ja sielunkumppanuus pitää olla. Ei ihmiset oo pääosin monogamisia
Ei sun uskon puutteesi mun rakkauttani pois vie. Jotkut rakastuu syvästi ja joskus hulluuteen saakka, jotkut ei.
Mä uskon. En oo ikinä ollut "virallisesti" parisuhteessa mutta siltikin uskon. N34