Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos kyse ei ole mistään varsinaisesta ihastumisesta

Vierailija
16.04.2016 |

niin miksi jonkun henkilön läsnäolo saa aikaan hermostuneisuutta yms.?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylös

Vierailija
2/12 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se silloin ihastumista vaikka et sitä edes itsellesi myönnä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se silloin ihastumista vaikka et sitä edes itsellesi myönnä.

Toivottavasti tämä toinen osapuoli ei tätä sitten tajua :-( En todellakaan ole koskaan tällaista halunnut.

Vierailija
4/12 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joku asia siinä ihmisessä kiinnostaa. Ehkä ei ihastumista, mutta voisi olla jo kohta.

Vierailija
5/12 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No joku asia siinä ihmisessä kiinnostaa. Ehkä ei ihastumista, mutta voisi olla jo kohta.

Sehän tässä onkin kun ei pitäisi olla yhtään mitään kiinnostavaa. Siksi tilanne on niin outo.

ap

Vierailija
6/12 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No joku asia siinä ihmisessä kiinnostaa. Ehkä ei ihastumista, mutta voisi olla jo kohta.

Sehän tässä onkin kun ei pitäisi olla yhtään mitään kiinnostavaa. Siksi tilanne on niin outo.

ap

ai ettei yhtään mitään kiinnostavaa.. sinä varmaan oot sitten ihan superkiinnostava tyyppi tietysti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/12 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No joku asia siinä ihmisessä kiinnostaa. Ehkä ei ihastumista, mutta voisi olla jo kohta.

Sehän tässä onkin kun ei pitäisi olla yhtään mitään kiinnostavaa. Siksi tilanne on niin outo.

ap

ai ettei yhtään mitään kiinnostavaa.. sinä varmaan oot sitten ihan superkiinnostava tyyppi tietysti

Ap varmaan tarkoitti ettei tämä kyseinen henkilö satu juuri häntä kiinnostamaan, ei hän sanonut että tämä ihminen on yleisesti ottaen epäkiinnostava.

Vierailija
8/12 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No joku asia siinä ihmisessä kiinnostaa. Ehkä ei ihastumista, mutta voisi olla jo kohta.

Sehän tässä onkin kun ei pitäisi olla yhtään mitään kiinnostavaa. Siksi tilanne on niin outo.

ap

No mitäs jos laukaisisit tämän hermostuneisuuden juttelemalla tän tyypin kanssa ihan vaan normisti niitänäitä. Kyllä se ohi menee mitä ikinä onkaan. Toisaalta jotkut sanoo aistivansa uusistakin ihmisistä heti pelkästään samassa huoneessa olemalla, ovatko he millaista seuraa, positiivisia vai negatiivisia. Jospa sinäkin aistit jotain mitä nyt ei ihan voi selittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/12 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen hermostunut tosi usein joidenkin seurassa, mutta ei se todellakaan aina tarkoita mitään kiinnostumista tai ihastumista. Oon esim. hermostunut ja vaivaantunut ainakin aluksi mun isoveljieni seurassa, joita näen aika harvoin. Ja ennenkuin joku pervo tulee tähän jotakin vihjailemaan, niin ei, en ole kiinnostunut omista veljistäni siinä mielessä. Muutenkin ylipäätään vieraampien ihmisten seurassa, tai vaikka jonkun laittautuneen, kauniin ja "kovikselta" vaikuttavan naisen seurassa. Teininä yksi tällainen yhdessä paikassa alkoi kiusaamaan mua lesboksi, koska oli huomannut tämän mun hermostuneisuuden. Siis se on sellasta jotain epämukavuuden tunnetta, eikä siinä ole mitään seksuaalista tai romanttista ja ihmetyttää miksi ihmiset aina yhdistää sen johonkin ihastumiseen.

Vierailija
10/12 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja lisään, että se hermostuneisuus voi tarttua myös toisesta, eli voihan se olla, että jos hän vaikka on sun seurassa tai jostain muusta ihmisestä johtuen hermostunut ja se on tarttunut sinuun.  9

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/12 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja lisään, että se hermostuneisuus voi tarttua myös toisesta, eli voihan se olla, että jos hän vaikka on sun seurassa tai jostain muusta ihmisestä johtuen hermostunut ja se on tarttunut sinuun.  9

Ehkäpä kyse onkin tästä että hermostuneisuus tarttuu.

ap

Vierailija
12/12 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihastumisen kohdetta voi valita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme