Lue keskustelun säännöt.
Lähden 20min päästä ekoille Tinder-treffeilleni!
16.04.2016 |
Jännittää ihan kauheesti! Ollaan parikymppisiä ja juteltu vasta kolme päivää, mutta poika(jätkä? Missä iässä sanotaan mies?) vaikuttaa tosi mukavalta. Antakaa mulle jotain viime hetken vinkkejä! :D tuntuu siltä etten kuitenkaan saa sanaa suustani ja jännityksen takia vaan tärisen. Apua!
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla