Lue keskustelun säännöt.
HUSLABissa palkitsemisjärjestelmä - mitä enemmän ehdit ottaa näytteitä, sitä enemmän rahaa saat! (YLE 20:30)
Kommentit (4)
No niin,alkaahan sieltä paljastumaan asioita.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Noinhan se pitääkin olla. Valvonta vaan on pettänyt.
Tyhmä ja ahkera saa suuremman vahingon aikaiseksi kuin fiksu ja laiska.
Sillä lailla :)