Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vähänkö pelästyin, asumme salossa, ex mies lähti lapsemme kanssa helsinkiin

Vierailija
19.06.2007 |

Aikaisemmin päivällä kertoi että oli ostanut asuntoauton. Kun kuulin onnettomuudesta niin pienessä mielessäni kävi heti että oli lähtenyt tietenkin uudella autollaan sinne helsinkiin, ottanut kaverinsakkin lapsineen mukaan. Soitin heti hänelle ja luojan kiitos vastasi. Hän olikin ostanut asuntovaunun, eikä autoa. Huhhuh. Oli juuri vähän ennen onnettomuutta lähtenyt lapsen kanssa

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä lisää tarinaa kehiin. Me ei provosoiduta.

Vierailija
2/4 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos olisi ollut niin olisin toivonut olevani itse myös kyydissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivatko salolaisia?

Vierailija
4/4 |
19.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivatko salolaisia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi