Lue keskustelun säännöt.
Vähänkö pelästyin, asumme salossa, ex mies lähti lapsemme kanssa helsinkiin
19.06.2007 |
Aikaisemmin päivällä kertoi että oli ostanut asuntoauton. Kun kuulin onnettomuudesta niin pienessä mielessäni kävi heti että oli lähtenyt tietenkin uudella autollaan sinne helsinkiin, ottanut kaverinsakkin lapsineen mukaan. Soitin heti hänelle ja luojan kiitos vastasi. Hän olikin ostanut asuntovaunun, eikä autoa. Huhhuh. Oli juuri vähän ennen onnettomuutta lähtenyt lapsen kanssa
Kommentit (4)
Ja jos olisi ollut niin olisin toivonut olevani itse myös kyydissä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Pistä lisää tarinaa kehiin. Me ei provosoiduta.