Lue keskustelun säännöt.
Miksi miehet hokee vain seksisuhteista koko ajan?!!!!Onko se elareitten ja lasten elättäminen niiiiiin kivaa!varmaa ehkäisyä ei edes ole
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisään
Kannattaa miettiä millaisten naisten kanssa haluaisi seksisuhteen. Minulle ei koskaan tulisi mieleenikään pitää sellaista lasta, joka olisi saanut alkunsa jostain mitättömästä seksisuhteesta... Lapset hankittaisiin parisuhteessa.