Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Löysin vihdoin avun ahmimishäiriööni, luulin vuosia että tälle ei mahda mitään muuta...

Vierailija
14.02.2016 |

...kuin vaan se vertaistuki ja opetella syömään oikein, plaaaahhh.. ei ois ikinä onnistunut kun ei ole aikaa ja rahaa suurperheen äitinä juosta terapiassa, ja mulla aivan sairas ruokahalu. Olin todella epätoivoinen jo ja perheenjäsenetkin ovat kärsineet kauheasti minun tuskailusta painon suhteen, elämäni ollut yhtä laihduttamista, masennusta nyt viime aikoina, vitutusta, hermot loppu....

Vain yksi pilleri päivässä. Ja mä sain normaalin elämän. On ollut aika outoa olla ilman syömishäiriöö, ja sitä, että mun ei tee mieli paljoa syödä ja ettei se ruoka ole koko ajan mielessä!!!! Mieletöntä.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ni ? Mikä pilleri?

Vierailija
2/18 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä pilleri?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä pilleri? Itse en muista milloin olisin pystynyt syömään normaalisti. Joko laihdutan tai ahmin kuin hullu. Tämä alkoi jo joskus 12-vuotiaana. Nyt olen 22.

Vierailija
4/18 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilpirauhaslääke vai mieliala-?

Vierailija
5/18 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä niin uskon tuon, mitä ap sanoi. Olen välillä syönyt mirtatsapiinia unettomuuteen ja se saa minusta aivan ruokahimoamishullun sivuvaikutuksena. Uskon, että joillan on kyseinen tilanne biologisesti. Onneksi sen voi näemmä kumota jollain ainakin jos hyvin käy.

Vierailija
6/18 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös! Venlafaksiini antoi minulle elämäni takaisin.

Vierailija
7/18 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla voxra, tosin kaksi tablettia eli 300mg.

Vierailija
8/18 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä pilleri?

Voxra.

Vierailija
9/18 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis Ap oli tää 8.

Vierailija
10/18 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunnes yrität päästä eroon tuosta lääkkeestä. Tunnen useita joilla tuo lääke ollut minä itse mukaan lukien ja tuo lääke on hankalin vieroittaa. Yhtä hankala kuin huumeet.

Vierailija
11/18 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii mullaki Voxra autto alkuun.. Ei enää...

Vierailija
12/18 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunnes yrität päästä eroon tuosta lääkkeestä. Tunnen useita joilla tuo lääke ollut minä itse mukaan lukien ja tuo lääke on hankalin vieroittaa. Yhtä hankala kuin huumeet.

Mua venlafaksiini paisutti 15kg kahdessa kuukaudessa.... tekipä oikein hyvää mielenterveydelle kun lääke aloitettiin juuri päinvastaisen vaikutuksen toivossa..... :( no kilot sain pois ja kaikki loputkin kilot, nyt kaikki hyvin, mut oli helevettiä vierottua lääkkeestä vaikka söin vain 3kk..

Vierailija
13/18 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäese Voxra on? Mä pysyn normaalipainossa ainoastaan vetämällä välillä hulluja kitudieettejä, alle 800 kcal/pvä. Ja ei, se ahmiminen ei johdu noista kuureista.

Vierailija
14/18 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En aio lopettaa. Minulla on paha toistuva masennus ja tämä pitää sen loitolla. Lisänä menee Voxran maksimiannos joka ei vienyt ruokahalua kuin aivan aluksi.

Vierailija
15/18 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäese Voxra on? Mä pysyn normaalipainossa ainoastaan vetämällä välillä hulluja kitudieettejä, alle 800 kcal/pvä. Ja ei, se ahmiminen ei johdu noista kuureista.

Voxra on amfetamiinijohdannainen. Tarkoitus olisi piristää ja yleensä vie ruokahalua.

Vierailija
16/18 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät sulle, minulle kun määrättiin Voxraa syömishäiriön päälle niin oksensin viikon aamusta iltaan.

Vierailija
18/18 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://www.syomishairioliitto.fi/syomishairiot/

http://www.kaypahoito.fi/web/kh/suositukset/suositus?id=hoi50101

Apua ei saa ahmimishäiriöön kuin yksityiseltä. Anoreksiaankin vasta kun on vaarallisen alipainoinen, silloin laitetaan hetkeksi osastolle letkuihin ja heti kun pakkosyötöllä on saatu painoa rajoille, potkitaan ulos. Käsittämätöntä, että vielä vuonna 2016 syömishäiriöitä ei hoideta asiallisesti. Onneksi itselläni on lääkitys joka toimii omaan häiriööni. Syömishäiriö tappaa liian monta joka vuosi, niin nääntymykseen kuin ylipainon komplikaatioihin.