Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

WT-lapsen nimi *huokaus

xyc
14.02.2016 |

Mitä muuta kaupungin vuokra-asunnossa asuvan, nippanappa ammattikoulun käyneen pariskunnan nimivalinnasta odottaa kuin rimpsurampsu prinsessanimiä, jotka sitten lausutaan suomalaisittain.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä asun kaupungin vuokra-asunnossa ja kävin ammattikoulun lukion jälkeen, olen lisäksi yksinhuoltaja. Se ei ole kuitenkaan estänyt käyttämästä suvun vanhoja nimiä lasten niminä. Toki olen sivistyssuvusta joten se voi vaikuttaa.

Vierailija
2/4 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

xyc kirjoitti:

Mitä muuta kaupungin vuokra-asunnossa asuvan, nippanappa ammattikoulun käyneen pariskunnan nimivalinnasta odottaa kuin rimpsurampsu prinsessanimiä, jotka sitten lausutaan suomalaisittain.

Niin. Sinä mietiskelet tuollaisia. Pääsi täyttyy tuollaisista. Ylemmälle keskiluokalle ja eliitille tuollainen mielenmaisema on vieras.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se kaupungin vuokra-asunto vaikuttaa? Siskoni asuu Helsingin kaupungin vuokra-asunnossa ja siellä asuu lääkäriä, varatuomaria ja paljon yliopiston tutkijoita. Viime kesänä olin paljon lasten kanssa siinä pihalla, enkä kuullut yhtään omituista nimeä. Olivat itse asiassa aika kivoja nimiä, tosin aika pitkälti samoja kuin meillä kotimaassakin. Emma, Sofia, Anna, Ella, Leo, Alex sitten oli  suomalaisempia Aino, Sylvi, Reino ja Kai. 

Vierailija
4/4 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä nimi? :)