Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen kolmen vuorokauden aikana syönyt vain graavilohta ja juonut viiniä..

Lohinainen
27.12.2015 |

Lähteekö henki? Ainakin kuolen iloisesti hiprakassa jos...
Eikun oikeasti. Sipulia ja merisuolaa on ihan tolkuton määrä tässä kalassa. Mitä odotettavissa? :-D Ei oo mitään muuta safkaa just nyt...

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo vähän niin kuin huutaa vielä juustokimpaletta.

Vierailija
2/15 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin olet viettänyt koko joulun etkä ole hankkinut muuta kuin graavilohen? Kaapissasi ei ole leipää, puurohiutaleita tai kuiva-aineita? Pakastimessa ei mitään? Mikset ole tilannut ruokaa kotiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihanalta :) Paljonko viiniä on mennyt? Suola ei haittaa, jos juot reippaasti vettä lisäksi.

Vierailija
4/15 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae kaupasta vielä mätiä ja smetanaa, mitään sipulia tarvi.

Vierailija
5/15 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nugaata pitäis vetää myös. Suklaakin käy jos syöt reippaanlaisesti.

Vierailija
6/15 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ole viettänyt yksin,mutta ei ole tullut syötyä mitään muuta kun kännissä olen.. Kävi vaan mielessä että mitähän tapahtuu? On kaikkea muutakin safkaa... Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/15 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiniä on mennyt kolme litraa kohta... Ap

Vierailija
8/15 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihanalta! Mä ottaisin vielä kaviaarin ja shamppanjan lisäksi ja jatkaisin tuolla lailla niin kauan kuin lomaa on :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/15 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ummettaako?

Vierailija
10/15 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ummettaako?

Mistä sitä paskaa tulee jos mun eväät on nää? Tulin siis himaan vanhemmilta ja mulla on tääl kaikkea. En vaan oo syöny muuta kuin sen mukaan ottamani lohen. Eikä maistu.. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/15 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole raskaana niin mitäs tuosta! Kyllähän jossain vaiheessa kuitenkin taidat alkaa syödä ja juoda muutakin :)

Vierailija
12/15 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viiniä on mennyt kolme litraa kohta... Ap

No ei vielä paha, pullo per päivä. Yritä nyt kuitenkin hiljentää, ettet saa kauheaa krapulaa. Välillä olis hyvä selvitäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/15 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ummettaako?

Mistä sitä paskaa tulee jos mun eväät on nää? Tulin siis himaan vanhemmilta ja mulla on tääl kaikkea. En vaan oo syöny muuta kuin sen mukaan ottamani lohen. Eikä maistu.. Ap

Ja aloituksessa sanot ettei ole muuta safkaa nyt... Nopeasti puhuit itsesi pussiin. Mitä ihmisten päässä liikkuu kun tällaista pitää tänne jauhaa?

Vierailija
14/15 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et ole raskaana niin mitäs tuosta! Kyllähän jossain vaiheessa kuitenkin taidat alkaa syödä ja juoda muutakin :)

Jossain vaiheessa joo. Nyt tällainen vaihe ja aika.. Ei trvitse liikkua mihinkään ja täältä ei edes ilman autoa voi mennä mihinkään. Kauppaan on 22km. Ps:mun vanha seinäkellokin tuntuu olevan kännissä. Lyö niin mitensattuu...

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/15 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ummettaako?

Mistä sitä paskaa tulee jos mun eväät on nää? Tulin siis himaan vanhemmilta ja mulla on tääl kaikkea. En vaan oo syöny muuta kuin sen mukaan ottamani lohen. Eikä maistu.. Ap

Ja aloituksessa sanot ettei ole muuta safkaa nyt... Nopeasti puhuit itsesi pussiin. Mitä ihmisten päässä liikkuu kun tällaista pitää tänne jauhaa?

Sori,oon todella kännissä. Päässä ei liiku mitään muuta kuin hetken mielijohde kirjoittaa tänne :-D Tarkoitin ettei ole mitään muuta valmista evästä. Ap