Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä me puhumme lapsenlapsillemme 40 vuoden päästä?

Vierailija
27.12.2015 |

Nasa ennustaa nykyisen sivilisaation tuhoutumista muutamissa vuosikymmenissä. Mitä kerromme lapsenlapsillemme, jotka joutuvat tappamaan, taistelemaan, uhrautumaan? "Silloin kun minä olin nuori, oli lunta, olimme iloisia, joulupöydässä oli kaikkea yltäkylläisesti, kenenlläkään ei ollut oikeasti nälkä, emme joutuneet taistelemaan elintilasta. Elimme onnellisia aikoja!"

Toivon etten tule raskaaksi, tuntuu riipaisevalta ajatella millaiseen maailmaan tulevat sukupolvet joutuvat.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Me tuhosimme planeetan mukavuudenhalussamme. Ei kaduta. Kärsikää te seuraukset, minä tästä kuolen kohta elintasosairauteeni."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi