Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huollossa luetaan tekstiviestit?

Vierailija
27.12.2015 |

Olen vienyt puhelimeni huoltoon ja aloin vaan miettimään että mistä tiedän että sielä ei lueta tekstiviestejäni kun he saavat sen taas korjattua ja päälle?:O

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mistään.

Vierailija
2/17 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun tekstiviestejä suojaa kirjesalaisuus. Lisäksi puhelin palautetaan tehdasasetuksille jolloin viestitkin katoavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö valokuvien näkyminen huoleta enemmän?

Vierailija
4/17 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti palauttavat puhelimen tehdasasetuksille, eli viestit, valokuvat ja kaikki muut tiedot katoavat. En usko, että heitä muutenkaan viestisi kiinnostaisivat.

Vierailija
5/17 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, ne tekstiviestithän toki kiinnostaa huollossa, kun ovat niin mielenkiintoisia. Just.

Vierailija
6/17 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin niitä jaksaa kiinnostaa. Näkeekö sun kännyssä, onko viesti luettu? Jos huollossaoloaikana tulee tekstari, niin sittenhän sen pitää näkyä lukemattomana. Pyydä vaikka jotain kaveria tekstaamaan jotain diibadaabaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/17 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos hyvistä vastauksista. Ja kuvat ei huoleta, en tiedämiksi =D harmi jos palautuu tehdasasetuksille sillä sitten kaikki kuvat katoavat :(

Vierailija
8/17 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusohje ennen huoltoon viemistä on että kopsaa kuvat, viestit ym tarpeelliset talteen ja palauttaa itse tehdasasetukset jo ennen huoltoa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/17 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos hyvistä vastauksista. Ja kuvat ei huoleta, en tiedämiksi =D harmi jos palautuu tehdasasetuksille sillä sitten kaikki kuvat katoavat :(

Miksi ne katoaisivat katoaisivat? Et kai ole yksi niistä jotka havahtuvat liian myöhään automaattisiin pilvipalveluihin?

Vierailija
10/17 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä jaksa uskoa, että niitä kiinnostaa. Itselläni on puhelin täynnä viestejä ja kuvia ja videoita, jotka on tarkoitettu minun ja miehen välisiksi, mutta en jaksa stressata niistä. Jos huollossa stalkkaisivat puhelimen läpi ja löytäisivät seksivideoita niin eivätpähän voisi sitä edes tuoda ilmi. Jos näkevät, toivottavasti piristi päivää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/17 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä ei kuule ole aikaa lukea mitään tekstiviestejä. Mieheni on kännykkähuollossa töissä ja kiire on melkoinen.

Vierailija
12/17 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, ne tekstiviestithän toki kiinnostaa huollossa, kun ovat niin mielenkiintoisia. Just.

No jos on pillukuvia albumi täynnä niin varmasti kiinnostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/17 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne katso kuin ne alastonkuvat sieltä, älä välitä.

Vierailija
14/17 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, ne tekstiviestithän toki kiinnostaa huollossa, kun ovat niin mielenkiintoisia. Just.

No jos on pillukuvia albumi täynnä niin varmasti kiinnostaa.

Eivät kuitenkaan voisi millään lailla tuoda ilmi, että pillukuvia on kalut märkänä katseltu. Ketä kiinnostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/17 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos hyvistä vastauksista. Ja kuvat ei huoleta, en tiedämiksi =D harmi jos palautuu tehdasasetuksille sillä sitten kaikki kuvat katoavat :(

Miksi ne katoaisivat katoaisivat? Et kai ole yksi niistä jotka havahtuvat liian myöhään automaattisiin pilvipalveluihin?

Olen!!! :( ja kännykkää ei saanut liitettyä koneeseen koska se ei mennyt päälle niin en voinut kopioida niitä enää muullakaan tavoin.

Vierailija
16/17 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et poista kuvia ja viestejä,ei niitä kannata säilytellä.

Vierailija
17/17 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, ne tekstiviestithän toki kiinnostaa huollossa, kun ovat niin mielenkiintoisia. Just.

No jos on pillukuvia albumi täynnä niin varmasti kiinnostaa.

Eivät kuitenkaan voisi millään lailla tuoda ilmi, että pillukuvia on kalut märkänä katseltu. Ketä kiinnostaa.

Kyllä ne voisi sillä lailla vinosti hymyillä, että tsaijaijaijai, taitaa tyttö tykätä patukasta.