Huollossa luetaan tekstiviestit?
Olen vienyt puhelimeni huoltoon ja aloin vaan miettimään että mistä tiedän että sielä ei lueta tekstiviestejäni kun he saavat sen taas korjattua ja päälle?:O
Kommentit (17)
Sun tekstiviestejä suojaa kirjesalaisuus. Lisäksi puhelin palautetaan tehdasasetuksille jolloin viestitkin katoavat.
Eikö valokuvien näkyminen huoleta enemmän?
Todennäköisesti palauttavat puhelimen tehdasasetuksille, eli viestit, valokuvat ja kaikki muut tiedot katoavat. En usko, että heitä muutenkaan viestisi kiinnostaisivat.
Heh, ne tekstiviestithän toki kiinnostaa huollossa, kun ovat niin mielenkiintoisia. Just.
Tuskin niitä jaksaa kiinnostaa. Näkeekö sun kännyssä, onko viesti luettu? Jos huollossaoloaikana tulee tekstari, niin sittenhän sen pitää näkyä lukemattomana. Pyydä vaikka jotain kaveria tekstaamaan jotain diibadaabaa.
Kiitos hyvistä vastauksista. Ja kuvat ei huoleta, en tiedämiksi =D harmi jos palautuu tehdasasetuksille sillä sitten kaikki kuvat katoavat :(
Perusohje ennen huoltoon viemistä on että kopsaa kuvat, viestit ym tarpeelliset talteen ja palauttaa itse tehdasasetukset jo ennen huoltoa.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos hyvistä vastauksista. Ja kuvat ei huoleta, en tiedämiksi =D harmi jos palautuu tehdasasetuksille sillä sitten kaikki kuvat katoavat :(
Miksi ne katoaisivat katoaisivat? Et kai ole yksi niistä jotka havahtuvat liian myöhään automaattisiin pilvipalveluihin?
Enpä jaksa uskoa, että niitä kiinnostaa. Itselläni on puhelin täynnä viestejä ja kuvia ja videoita, jotka on tarkoitettu minun ja miehen välisiksi, mutta en jaksa stressata niistä. Jos huollossa stalkkaisivat puhelimen läpi ja löytäisivät seksivideoita niin eivätpähän voisi sitä edes tuoda ilmi. Jos näkevät, toivottavasti piristi päivää.
Niillä ei kuule ole aikaa lukea mitään tekstiviestejä. Mieheni on kännykkähuollossa töissä ja kiire on melkoinen.
Vierailija kirjoitti:
Heh, ne tekstiviestithän toki kiinnostaa huollossa, kun ovat niin mielenkiintoisia. Just.
No jos on pillukuvia albumi täynnä niin varmasti kiinnostaa.
Ei ne katso kuin ne alastonkuvat sieltä, älä välitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh, ne tekstiviestithän toki kiinnostaa huollossa, kun ovat niin mielenkiintoisia. Just.
No jos on pillukuvia albumi täynnä niin varmasti kiinnostaa.
Eivät kuitenkaan voisi millään lailla tuoda ilmi, että pillukuvia on kalut märkänä katseltu. Ketä kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos hyvistä vastauksista. Ja kuvat ei huoleta, en tiedämiksi =D harmi jos palautuu tehdasasetuksille sillä sitten kaikki kuvat katoavat :(
Miksi ne katoaisivat katoaisivat? Et kai ole yksi niistä jotka havahtuvat liian myöhään automaattisiin pilvipalveluihin?
Olen!!! :( ja kännykkää ei saanut liitettyä koneeseen koska se ei mennyt päälle niin en voinut kopioida niitä enää muullakaan tavoin.
Miksi et poista kuvia ja viestejä,ei niitä kannata säilytellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh, ne tekstiviestithän toki kiinnostaa huollossa, kun ovat niin mielenkiintoisia. Just.
No jos on pillukuvia albumi täynnä niin varmasti kiinnostaa.
Eivät kuitenkaan voisi millään lailla tuoda ilmi, että pillukuvia on kalut märkänä katseltu. Ketä kiinnostaa.
Kyllä ne voisi sillä lailla vinosti hymyillä, että tsaijaijaijai, taitaa tyttö tykätä patukasta.
Et mistään.