En ole ollut koskaan hyvännäköisen kanssa sängyssä. Muita?
Seksi tuntuu pettymykseltä ja vähän turhalta tästä syystä. Tuntuuko teistä samalta?
Kommentit (10)
Seksi on pettymys, jos ei osaa heittäytyä ja luoda yhteyttä toiseen ihmiseen
Ulkonäöllä ei ole merkitystä
Enemmän tasapainoisuus ja korvien väli vaikuttaa
Ehkä sinä ei kykene tähän. Onko estoja?
Vierailija kirjoitti:
Minä olen, mutta olisi saanut jäädä väliin. Parhaimman näköiset miehet ovat huonoimpia (ja itsekkäimpiä) sängyssä.
Minulla taas täysin eri kokemukset. Mitä hyvännäköisempi mies, sitä parempi myös sängyssä.
Huoria kaikki, ulkonäöstä huolimatta
Mä olin kerran sellaisen Ronaldon näköisen kanssa. Hiukan tummempi, sileä iho (ihan suomalainen kuitenkin), ruskeat silmät, lihaksikas. Just sellaisen upean adoniksen näköinen, nuori ja komea (nuori olin toki itsekin). Kolme työntöä ja ravistus. No, varsinaisesti ei oltu edes sängyssä, käpy oli ilkeästi selän alla. Ei kovin paljoa etukäteislämmittelyä, eikä jälkilämmittelyjä. Siis tosi surkea, ja aika pienikin vielä.
Sitten on rokonarpisia isomunaisia miehiä, jotka on hoidellut joka reiän ja homma on ollu naisenkin mielestä kiinnostavaa. Ja oli ainakin yks läski, joka ei osannu mitään.
Toki joukkoon mahtuu sellasia kohtuullisen näkösiä, esimerkiksi yks näytti ihan nuorelta Janne Ahoselta, ja sen sain ihan itse opettaa. Kuningaskotka -mainos toi aina sen mieleen.
Kokemuksen syvällä rintaäänellä sanoisin, että seksi voi olla hyvää hyvännäköisen kanssa ja huonoa ruman miehen kanssa, mutta todennäköisesti se on upeaa silloin kun kumppaniin on hyvä suhde muutenkin. Kun hommassa on mukana hauskuus ja hymy, niin ulkonäöllä ei ole mitään väliä. Eikä iällä.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen, mutta olisi saanut jäädä väliin. Parhaimman näköiset miehet ovat huonoimpia (ja itsekkäimpiä) sängyssä.
Eivät ole. Kolme ylivoimaisesti parasta ovat olleet myös miesmallitasoisen komeita.
Sama. Tai en usko että pelkkä hyvännäköisyys riittäisi, jos en olisi edes vähän ihastunut, mutta en ole koskaan ollut hyvännäköisen tai sellaisen kanssa johon olisin ihastunut, joten seksi ei ole koskaan ollut kovin kiihottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen, mutta olisi saanut jäädä väliin. Parhaimman näköiset miehet ovat huonoimpia (ja itsekkäimpiä) sängyssä.
Eivät ole. Kolme ylivoimaisesti parasta ovat olleet myös miesmallitasoisen komeita.
Ja sitten sä heräsit.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen, mutta olisi saanut jäädä väliin. Parhaimman näköiset miehet ovat huonoimpia (ja itsekkäimpiä) sängyssä.
Minä olen ollut kahden erittäin komean kanssa sängyssä ja toisen kanssa seksi menetteli, toisen kanssa paskaa.
En kuitenkaan kadu kokemuksiani koska saattaisin luulla että komean kanssa on parempaa kuin tavallisen näköisen. Ei ole tai ei ainakaan sen komeuden vuoksi.
VierailijaUlkonäöllä ei ole merkitystä[/quote kirjoitti:
Ai seksissä ei olisi ulkonäöllä merkitystä? Eipä sitten kai.
Minä olen, mutta olisi saanut jäädä väliin. Parhaimman näköiset miehet ovat huonoimpia (ja itsekkäimpiä) sängyssä.