Miten estää tuhkakupin vettä jäätymistä?
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Suola
Ei ole suolaa kämpässä. Tosin perunamaustetta on; siinä on suolaa 49%.
No eihän nyt oo pakkastakaan. Paitsi Lapissa joo.
Älyn jättiläinen.. Hommaa kansi siihen niin ei tarvitse pitää siinä mitään vettä. Lol. Vaikka pelkkä Mehukatti-pönttö käy. Siinä on korkki jonka saa kiinni. Kun pönttö täyttyy, sen voi heittää sellaisenaan roskiin. Eli ei vaadi tyhjentämistä mikä on todella ällöttävää puuhaa. Ei tuhkiksen tarvitse olla mikään koriste-esine.
Vierailija kirjoitti:
No eihän nyt oo pakkastakaan. Paitsi Lapissa joo.
Veden jäätyminen on aika selvä merkki pakksesta. Ja mittarikin näyttää -4. Toki fahrenheit on edelleen plussan puolella.
Vierailija kirjoitti:
No eihän nyt oo pakkastakaan. Paitsi Lapissa joo.
Oulussa ainakin on pakkasta, eikä Oulu ole lappia.
Taitaa lähes koko suomessa olla nyt pakkasta..
Vierailija kirjoitti:
Älyn jättiläinen.. Hommaa kansi siihen niin ei tarvitse pitää siinä mitään vettä. Lol. Vaikka pelkkä Mehukatti-pönttö käy. Siinä on korkki jonka saa kiinni. Kun pönttö täyttyy, sen voi heittää sellaisenaan roskiin. Eli ei vaadi tyhjentämistä mikä on todella ällöttävää puuhaa. Ei tuhkiksen tarvitse olla mikään koriste-esine.
Ei ole kannellista purkkia tai korkillista pulloa. Tai yksi on, mutta tarvitsen sitä vesipullona.
Tyhjään limpparitölkkiin, voi heittää suoraan roskikseen. Säilyketölkki, kurkkupurkki yms. käy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älyn jättiläinen.. Hommaa kansi siihen niin ei tarvitse pitää siinä mitään vettä. Lol. Vaikka pelkkä Mehukatti-pönttö käy. Siinä on korkki jonka saa kiinni. Kun pönttö täyttyy, sen voi heittää sellaisenaan roskiin. Eli ei vaadi tyhjentämistä mikä on todella ällöttävää puuhaa. Ei tuhkiksen tarvitse olla mikään koriste-esine.
Ei ole kannellista purkkia tai korkillista pulloa. Tai yksi on, mutta tarvitsen sitä vesipullona.
No nyt menee niin hankalaksi, että kannattaa lopettaa se röökaaminen :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älyn jättiläinen.. Hommaa kansi siihen niin ei tarvitse pitää siinä mitään vettä. Lol. Vaikka pelkkä Mehukatti-pönttö käy. Siinä on korkki jonka saa kiinni. Kun pönttö täyttyy, sen voi heittää sellaisenaan roskiin. Eli ei vaadi tyhjentämistä mikä on todella ällöttävää puuhaa. Ei tuhkiksen tarvitse olla mikään koriste-esine.
Ei ole kannellista purkkia tai korkillista pulloa. Tai yksi on, mutta tarvitsen sitä vesipullona.
No ostapa huviksesi kun ensi kerran menet kauppaan. :D Joku tiivistemehupönttö ei maksa paljoa. Tai limpparipullo. Aina niitä pulloja nyt jostakin löytyy.
Uskomatonta, että älykkäällä nykyihmisellä on tällaisia ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Tyhjään limpparitölkkiin, voi heittää suoraan roskikseen. Säilyketölkki, kurkkupurkki yms. käy.
No eihän käy. Taas joku toinen älyn jättiläinen. Tölkkejä, säilykepurkkeja tai kurkkupurkkeja ei voi heittää roskiin jos ne ovat täynnä tumppeja. Etkö tiedä että metalli- ja lasipurkit pitää kierrättää tyhjinä ja huuhdeltuina?
Muovipurkit ovat eri asia. Uskomatonta että älykäs nykyihminen keksii noinkin huonoja ratkaisuja ongelmaan.
Heittele tumpit naapurin pihalle niin et tarvitse purkkia.
Vierailija kirjoitti:
Heittele tumpit naapurin pihalle niin et tarvitse purkkia.
Empä usko isännöitsijän hyväksyn tätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eihän nyt oo pakkastakaan. Paitsi Lapissa joo.
Veden jäätyminen on aika selvä merkki pakksesta. Ja mittarikin näyttää -4. Toki fahrenheit on edelleen plussan puolella.
No, mä en asu Lapissa. Ei pakkasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eihän nyt oo pakkastakaan. Paitsi Lapissa joo.
Veden jäätyminen on aika selvä merkki pakksesta. Ja mittarikin näyttää -4. Toki fahrenheit on edelleen plussan puolella.
No, mä en asu Lapissa. Ei pakkasta.
Pirkanmaakaan ei käsittääkseni kuulu lappiin. Silti on pakkasen puolella.
Ratkaisu on yksinkertaisempi kuin uskotkaan: LOPETA TUPAKOINTI!
Suola