Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

eiks oo jotenki säälittävää jos kolmikymppinen mies työskentelee viel jossain huvipuistossa tai hiihtokeskusessa

Vierailija
26.12.2015 |

Ei ole mitään muuta työtä tä koulutusta hankkinu ja tee aikuisten töitä.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpäs nää aikuisten työt oikein sit on?

Nettitrollaaminen?

Vierailija
2/32 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni työnteko ei ole koskaan "säälittävää", mutta en olekaan enää teini.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

aiva gauheet

Vierailija
4/32 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin se kertoo maailmankuvien erilaisuudesta. En usko huvipuistotyöntekijän tietävän kovin paljon esim. kirjallisuudesta, joten en tiedä mistä puhuisimme.

Vierailija
5/32 |
26.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisten työt on sellasia mitä tekee aikuiset, ei teinit. Kuka haluaa olla ainoo yli kolkytvuotias teinien seassa? Tai noh jos on kehitystasoltaan jäänyt teinin tasolle ni ei kai siin sit mitää.

Vierailija
6/32 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuri osa ihmisistä jotka työskentelevät ovat jollakin tavalla säälittäviä. He eivät nauti työstään ja kiroavat aamuja kun pitää nousta sinne ja illalla ei sitten jaksakaan paljon muuta kuin kammota tulevaa työpäivää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/32 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

on säälittävää. 

Vierailija
8/32 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävää on tämä aloitus.

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/32 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
10/32 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita kahta ei voi verrata. Olen käsittänyt, että hiihtokeskusten työntekijöille ko työ on elämäntapa. Ja sitä tehdään oma työn ohella. Huvipuistojen työntekijät lienevät enemmän noita kesähessuja. Itse kunnioitan kaikkia ihmisiä jotka töitä tekevät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/32 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten työssäkäynti tarkalleen ottaen on säälittävää? Minä en näe mitään säälittävää siinä, että ihminen elättää itsensä. Mutta tosiaan, ehkä se näyttää tuolta jonkun teinin silmissä, jonka mielestä elämän kuuluu mennä tietyn kaavan mukana, ja elämä itsessään ei ole arvokasta, vaan siitä tulee arvokasta vasta kun sen elää suorittamalla muiden asettamia odotuksia.

 

Vierailija
12/32 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se, myöntäkää pois vaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/32 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v kirjoitti:

Suuri osa ihmisistä jotka työskentelevät ovat jollakin tavalla säälittäviä. He eivät nauti työstään ja kiroavat aamuja kun pitää nousta sinne ja illalla ei sitten jaksakaan paljon muuta kuin kammota tulevaa työpäivää.

Sinua ei olekaan työt kiinnostaneet vaikka olet jo kolmikymppinen. Ja sinun loisinnan maksajat ovat säälittäviä. Just.

Vierailija
14/32 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin se kertoo maailmankuvien erilaisuudesta. En usko huvipuistotyöntekijän tietävän kovin paljon esim. kirjallisuudesta, joten en tiedä mistä puhuisimme.

No, opiskelin yliopistossa kirjallisuutta ja kesäisin olin töissä Lintsillä. Samassa kopissa oli parhaimmillaan väkeä kolmesta eri tiedekunnasta ja sadepäivinä keskustelu oli parhaimmillaan tosi inspiroivaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/32 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan kaikkea rehellistä työtä, mutta pakko sanoa, että en erityisesti toivo, että omat lapseni olisivat kolmekymppisinä ilman koulutusta ja tekisivät hanttihommia. Tärkeintä on kuitenkin, että olisivat onnellisia ja tyytyväisiä, mitä ikinä tekevätkään.

Vierailija
16/32 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa, nuo Lapissa töitä tekevät tyypit lukevat välillä tosi paljon. Jossain suksivuokraamossa on sesonkien ulkopuolella hyvin aikaa. 

Vierailija
17/32 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on tätä. Työtön on luuseri, mutta ei saa olla väärissä töissä. Jep.

Vierailija
18/32 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on oikeesti säälittävä jos 30 vuotiaana tilipussi on sama kuin 18 vuotiaalla. No ei ehkä säälittävä mutta kaukana kaukana parisuhde materiaalin suhteen.

Vierailija
19/32 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempihan se on olla töissä vaikka tivolissa kuin että makaisi uuninpankolla ja odottaisi, että paistetut varpuset lentävät suuhun (=sossuapu kilahtaa tilille tai ostositoumus kauppaan tupsahtaa postilaatikkoon). Olisiko mäkkärin pullantäyttäjä ja pöytienpyyhkijä sitten parempaa työtä?

Vierailija
20/32 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdentekevää mitä työtä tekee! Ihan muut asiat tekevät ihmisestä säälittävän - työpaikka ei todellakaan kuulu niihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi