Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
jännittää ja vähän hirvittääkin voisko olla uusi vauva tulossa
16.04.2007 |
Voihan vielä olla kierrot sekaisinkin, mutta vauva on pian 4kk. kahdet menkat kerkes olla ja kolmansia ei ole näkynyt.
Varmaan pyörryn jos ostan testin ja se näyttää plussaa!
Kommentit (2)
kun eka lapsen jälkeen toista saatiin odottaa " kauan" heillä ikäeroa 3.5v. (On se kauan jos tarpeeksi kauan odottaa ja aina pettyy,,,,, jos joku ihmettelee..) Täytyy pian laputtaa testiostoille jos tätiä ei kuulu.
Väsyneenä ja varsinkin yöllähän ne asiat tuntuu niin ylitse pääsemättömiltä
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
ikäeroa vaan reilu vuosi, että noihin aikoihin on plussattu eikä se niin iso juttu ole, miltä voi alkuunsa tuntua. Nyt vanhin täyttää 3 , nuorempi 2 ja kolmas tulossa..