Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sairaan sekstistä

Vierailija
30.04.2007 |

Nimittäin se kun kaupoissa on nuoria naisia tai vanhempiakin naisia myymässä munkkeja.

Juuri lauantaina todistin kyseisen tapahtuman eräässä kaupassa:

Keski-ikäinen mieshenkilö oli leipätiskillä ostamassa leipää ja totesi nuorehkolle naismyyjälle -sulla on kyllä niin hyvännäköiset munkit, että otan niitä pari kappaletta.

Tyttö parka oli aivan punainen ja yritti sopertaa kummalla hillolla tai jotain vastaavaa. Mies sitten naureskeli että punaistahan hillon pitää olla.

Kävi niin sääliksi tyttöä, että meinasin puuttua miehen käytökseen.

Eikö munkeista voitaisi alkaa käyttämään nimitystä sokeripulla, kun sitähän ne oikeasti ovat? Tai ainakin naismyyjiltä ostettaisiin sokeripullia, eikä munkkeja!!!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi seksiä nähdään sielläkin missä sitä ei ole? Varmasti ikävää tuolle kyseiselle tytölle tämä oli, mutta elämä on ;)

Vierailija
2/4 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin joskus työmaaravintolassa tiskin takana ja eurot olivat juuri tulleet, piti kysyä aina vaihtorahaa...." onks sulla 10 senttistä?"

" ei, kun mulla on 20 senttinen"

heeeeeh....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulle tulis mieleenkää sanoa jotain kaksimielistä jollekin miesmyyjälle tai ylipäänsä vieraalle miehelle. Mut miehet on vaa niin " hauskoja" juttujesa kanssa.

Itse olen ollut kahvilassa töissä ja munkki- kommentit hyvinkin tuttuja, aluksi olin hämilläni, joskus hymyilytti, mutta lopulta raivostutti miesten moukkamaisuus erittäin paljon. Jokainen varmasti luuli olevansa ainoa nokkela ja laukaista hyvän jutun...

Ja sitten hillosta vielä, kun kysyi millä hillolla tai he kysyivät mitä sisällä niin vattuhillosta tuli usein kommentti, ai nyt on punaisen hillon viikko ja röhö nauru päälle!

Vierailija
4/4 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja naisten rinnat vaan tissejä. Puhuttaisiin asioista niiden oikeilla nimillä niin jäisi nämä seksistiset jutut ukoilta vähemmälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän