Lue keskustelun säännöt.
Miksi naiset menee ennemmin sterilisaatioon kuin kohdunpoistoon?
16.04.2007 |
Jos on jo päättänyt, ettei lisää lapsia niin eikö kohdunpoisto olisi parempi ratkaisu kuin sterilisaatio? Silloin ei tarvitsisi kärsiä enää menkoista ja olisi varma ehkäisy. Sterilisaatiossa jatkuu menkat ja ei ole täysin varma ehkäisykeino, muistaakseni siinä on joku 1 % mahdollisuus tulla raskaaksi.
Kommentit (2)
kumman sinä nyt valitsisit jos joutuisit kaiken itse maksamaan.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Noilla perusteilla.