Lue keskustelun säännöt.
Ostin kolme laatikkoa suklaata joululahjoihin laitettavaksi, kun oli tarjouksessa.
16.12.2015 |
Siis niitä Fazerin konvehteja, tarkoitus oli laittaa joululahjoihin kouralinen tai pari eri lajeja. Lahjat on vielä paketoimatta, mutta suklaat on syöty. Kun yksin asuu, ei voi syyttää muita kuin itseään. Ahne minä.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla