Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostin kolme laatikkoa suklaata joululahjoihin laitettavaksi, kun oli tarjouksessa.

Vierailija
16.12.2015 |

Siis niitä Fazerin konvehteja, tarkoitus oli laittaa joululahjoihin kouralinen tai pari eri lajeja. Lahjat on vielä paketoimatta, mutta suklaat on syöty. Kun yksin asuu, ei voi syyttää muita kuin itseään. Ahne minä.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme