Lue keskustelun säännöt.
Mista selviaa mihin maahan lapsi tarvitsee oman passin? Esim Viroonhan ei paase vanhemman passissa olemisella.. mutta enta muita maita?
Kommentit (3)
Tämä tieto selvisi viime syksynä kun sinne menimme!! Muitten maiden kohdalta en tiedä, soita sinne kihlakunnanvirastoon mistä passia olet hakemassa..
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
sieltä matkustustiedotteet ja kyseinen maa.
Nykyään ei lapsia enää merkitä vanhempien passiin vaan jokaisella pitää olla oma passi. Vanhat passit käyvät hyvin vielä voimassaoloonsa asti. Viroon tarvitsee jokaisella 7 vuotta täyttäneellä olla passi tai käyköhän nykyään jo kuvallinen henkilötodistus, kuitenkin siis oma vaaditaan jos on 7 vuotta täyttänyt.
Meidän vauva 2vk jouluna sai oman passin kun espanjaan lensimme. Oli muuten HIUKAN vaikeaa saada standardit (jotka on muuten erittäin tiukat) täyttävä passikuva kaksiviikkoisesta.