Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työaika 7h,vain lyhyt ruokatunti

Vierailija
20.11.2015 |

Eikö pitäisi kuulua myös 2 kahvitaukoa? Tes on tässä perheyrityksessä tabu. Työntekijöiden oikeuksia poljetaan.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota nyt ensin selvää, että onko teillä edes työehtosopimusta. Kaksi kahvitaukoa ei ole mikään itsestäänselvyys. Monissa paikoissa se toinen kahvitauko on pelkkää bonusta, ei lakisääteinen oikeus. Millä alalla saa pitää ruokaTUNNIN? Itse tykkäisin, jos olisi ruokatunti, kaksi kahvitaukoa ja joka tunti muuten vaan 10 minuuttia muuta chillailua...

Vierailija
2/2 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan riippuu ihan TES:stä (tai jos sitä ei ole, niin työnantajasta). Meillä työaika on 7h 39min, ei palkallista ruokatuntia ja vain yksi 10min kahvitauko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi