Lue keskustelun säännöt.
Missä ammattivalittaja?
Kommentit (5)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Töissä osa-aikaisesti päiväkodissa.t.ammattivalittaja
Vierailija kirjoitti:
Töissä osa-aikaisesti päiväkodissa.t.ammattivalittaja
loistavaa! ootko viihtynyt?
varmaan kaksplussalla?