Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä ostatte vauvatarvikkeet ja -vaatteet?

Vierailija
10.11.2015 |

Marketista? Erikoisliikkeestä? Nettikapasta? Nettikaupasta ulkomailta?

Minkälaisia eroja hinnoissa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sänky on ostettu vauvatarvikeliikkeestä, muut kamat kirppareilta, tori.fistä ja sukulaisilta. Vaatteet saatu lahjoituksena kavereilta, muutama ostettu kirpparilta ja pari yöpukua lastenvaateliikkeestä. Ai niin, hoitopöytä on Ikeasta.

Vierailija
2/5 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sänky, syöttötuoli, sitteri ostettu uutena. Vaatteita yms saatu paljon kierrosta käytettynä ja olen ostanut myös kirppareilta. Ulkovaatteet ja kengät ostanut uutena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt olisi tarve noille hankinnoille, ostaisin KAIKEN kirpputorilta!

Vierailija
4/5 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirpparilta, huutiksesta, tori.fistä, ketjuliikkeistä, nettikaupoista, erikoisliikkeistä. Paljon myös saatu. Erikoisliikkeistä ja nettikaupoista ollaan ostettu lähinnä kestovaippoja ja niihin liittyviä juttuja, ulkovaatteita ja Ruskovillaa.

Vierailija
5/5 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirpparilta kaikki. Kuin uusia osa ja onhan siinä iso hintaero mistä tahansa muualta ostettuna.