Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka tai ketkä mielisairaat täällä jankuttaa ihmisten iästä jatkuvasti

Vierailija
10.11.2015 |

Olen ruvennut jo ihmettelemään mikä ihmeen vanhempien ihmisten lynkkausjoukko täällä jankuttaa. Näin hieman vanhempana ihmisenä voin kertoa, että elämä on muutakin kuin panemista ja pohdiskelua kuka panee ja ketä. Niin ja elämä ei lopu kolmekymppisenä eikä ihmisarvo määrity sen mukaan kuinka kiinteät tissit jollakin on, ihminen paljon muutakin kuin perse ja tissit.

M30

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin joku alle 20-vuotias joka luulee ettei ikinä ikäännyt, kuten kaikki vähänkin vanhemmat on niin kuvitelleet tuossa iässä.

Vierailija
2/8 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on av.... Jos keskustelu olisi normaalia, niin olisimme toisella palstalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että joku huvittelee trollaamalla mm. tällä aiheella. Jos kala käy pyydykseen, niin mikäs siinä on jatkaessa. Älkää lähtekö näihin!

Vierailija
4/8 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaankin joku alle 20-vuotias joka luulee ettei ikinä ikäännyt, kuten kaikki vähänkin vanhemmat on niin kuvitelleet tuossa iässä.

10 vuotta menee niin nopeasti, että ei sitä tuossa iässä edes tajua. Suosittelen näitä ihmisiä lukemaan omia juttujaan 10 vuoden päästä, ovat itse niitä kuvailemiaan ällötyksiä.

Vierailija
5/8 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan että joku huvittelee trollaamalla mm. tällä aiheella. Jos kala käy pyydykseen, niin mikäs siinä on jatkaessa. Älkää lähtekö näihin!

Joku trollaa, mutta monien kommenteista huokuu viha ja halveksunta, ikäänkuin vanhemilla ei olisi ihmisarvoa ollenkaan vain nuoret ovat arvokkaita. Tuossa on vain se ongelma, että kukaan ei ole nuori ikuisesti, joten kannattaa varautua myös siihen ettei mielenterveys romahda lopullisesti kun huomaa ettei ole enää nuori.

Vierailija
6/8 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku eukko jonka mies sai nuoremman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samaa ihmetellyt. Ja niitä aloituksia on useita, hiukan eri sanakääntein kirjoitettu vain. Ihmeellistä pahanolon oksentamista.  Ja ihmiset provosoituvat niin herkästi ja lähtevät mukaan. Jolloin ketju on hetken kuluttua 10 sivua pitkä. Kuka jaksaa näitä? Mitä se kenellekään kuuluu/kiinnostaa, minkä ikäistä kukin haluaa panna? :D

Vierailija
8/8 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan samaa ihmetellyt. Ja niitä aloituksia on useita, hiukan eri sanakääntein kirjoitettu vain. Ihmeellistä pahanolon oksentamista.  Ja ihmiset provosoituvat niin herkästi ja lähtevät mukaan. Jolloin ketju on hetken kuluttua 10 sivua pitkä. Kuka jaksaa näitä? Mitä se kenellekään kuuluu/kiinnostaa, minkä ikäistä kukin haluaa panna? :D

Niinpä, mitä se kenellekään kuuluu, ehkä kannattaisi keskittyä siihen omaan elämään pikkuisen enemmän, voisi olla hauskempaa eikä tarvitse täällä höyrytä yötä päivää kuin joku mt-ongelmainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi