Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

JOKU UKKO TONKI KAUPAN TAKANA KERÄYSAATIOITA :D

Vierailija
10.11.2015 |

Hänellä oli vielä sellainen otin, että varmasti ylettää. Näin kun edellinen vei tavaraa sinne ja seuraavaksi tuli toinen joka lastasi sitä autonsa kyytiin :'D

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis astioita

Vierailija
2/14 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellasia ne ukot on

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämä naurattaa syystä, että...olet kykenemätön asettumaan toisen asemaan?! Tunnepuoltasi köyhä vai ihan vaan yleisesti välinpitämätön?!

Vierailija
4/14 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin entä sitten?

Vierailija
5/14 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko joku suomalainen joka ei ole VOK täysihoidon piirissä

Vierailija
6/14 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän noita on vaikka kuinka paljon. Ekaa kertaako tänään pääsit ulos ihmisten ilmoille?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/14 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kautta aikojehan tuollaisia ukkoja ja akkoja on ollut. Missä pahvilaatikossa sinä olet elänyt, jos tämä on uutisoinnin arvoinen juttu?

Vierailija
8/14 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupan yläkerrassa kun työskentelin niin ihan jokapäiväistä tuo siellä lastauslaiturilla oli. Ikävä kyllä lainsäädäntö kielsi ainakin silloin luovuttamasta viimeisen käyttöpäivän tuotteita esim. Walkersille/Hurstille tms. Ja kyllä siellä kävi muitakin kuin köyhiä, ulkonäöstä päätellen. Ideologian takia kenties.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/14 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi noita aikoja...opiskeluaikoina tuli paljon tuota tehtyä. Mutta nykynuoret eivät taida tuota perinnettä enää jatkaa vaan valittavat keskustelupalstoilla kun yhteiskunta ei maksa tukia riittävästi.

Vierailija
10/14 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halveksitko vai oletko vain kateellinen? Tekevät nimittäin hyvää tiliä, kun myyvät. Ihmiset kun katsos heittävät uudenveroista tavaraa roskikseen.

Mun yksi tuttavapariskunta dyykkasi aikoinaan, mies ammattitaitoisena korjasi esim. imurit ym. Oli iso arsenaali varaosia kotona. Kaikki myytiin. Ainoa ongelma olivat poliisille soittelevat sydämelliset lähimmäiset. Poliisi olikin kehottanut jättämään auton niin, ettei rekkari näy.

Ja ihan luvallista touhua kuulemma on. Jos joku on roskiin jotain laittanut, sen voi sieltä kuka tahansa ottaa. Eri asia on tietenkin vahingossa pyttyyn joutunut 5 miljoonaa sisältävä av-mamman vuittoni.

Minäkin teen samaa. Matot ja patjat pesen hyvin, ja näistä saa kivasti palkkiota. Kokonaisia astiastoja jopa on tullut eteen. Leluja, pelejä, vaatteita, koko kirjo.

Kierrätän, otan osani välistä ja teen hyvää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/14 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONHAN SE VARMAAN TOSI HAUSKAA!! :DXDXD

Vierailija
12/14 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ap ajattele että suomessa jotkut joutuu hakemaan ruokansa roskiksesta.. ei siinä mitään, on sitä itsekin tullut sieltä haettua leipää ja esim. munkkeja! ai että kerran sai anoppi hyvät munkkikahvit ja kysyi "mistä sä ostit nää munkit?" ;)

monet spurgut tekee tuota kans että hakevat kauppojen roskiksista evästä ja myös sieltä ruokajonosta (joka tosin on nyt omalla paikkakunnallani mennyt piloille kun on uusia asukkaita tullut paljon :/ )

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/14 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ONHAN SE VARMAAN TOSI HAUSKAA!! :DXDXD

 

Koululainenko siellä flunssan kourissa? Vaiko lintsaamassa?

Vierailija
14/14 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen näitä oli, välillä päästiin melkein eroon, kohta tulee taas

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi