Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalainen sukkasillaan olo

Asiamies
27.10.2015 |

Yksi asia, joka tekee meistä yhtä aikaa metsäläisiä ja samalla erittäin epäuskottavia laahustelijoita - tämä sukkasillaan olo. Jotkut naurettavat ihmiset laajentavat kenkien riisumis -pakon jopa juhlatilanteisiin. Kyllä on etiketti ja säädyllisyys hukassa kuulkaa.

 

Naurettavin näky on juuri raavas mies sukkasillaan. Jaa miksi... kysykää vaikka italialaisilta.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy tuosta asiasta esim. japanilaisilta.
Mun mielestä on todella törkeää, likaista ja rumaa olla ulkojalkineissa toisen kodissa. Hyi!

Vierailija
2/40 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, mutta omassa kodissani en siedä kengillä kävelyä, paitsi juhlissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tällaisia kommentteja odotin sipsuttelijoilta. Näpertelijät ja sipsuttelijat ovat samaa luokkaa. Hirveimpiä ovat villasukkanäpertelijät. Metsäläisyyden huippu.

Vierailija
4/40 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisia paskalittu-Eccoineen en kengät jalassa A-luokan lukaaliini päästä. Kengät kertovat kansasta ja suomalaiset ovat junttia kansaa. Jos oppivat pukeutumaan, niin ehkä voin päästää kengät jalassa sisään. Mutta nykyisellään suomijuntin paskojen kenkien pohjista löytyy paskaa.

Vierailija
5/40 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy tuosta asiasta esim. japanilaisilta.
Mun mielestä on todella törkeää, likaista ja rumaa olla ulkojalkineissa toisen kodissa. Hyi!

Newsflash: Sisajalkineet on keksitty. Kuinka monta vanhusta kaatuilee Suomessa hiihdellessaan puulattioilla sukkasillaan?

Vierailija
6/40 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeet!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/40 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan tunnetta kun saa kengät ja/tai sukat pois. Ah.

Vierailija
8/40 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri tällaisia kommentteja odotin sipsuttelijoilta. Näpertelijät ja sipsuttelijat ovat samaa luokkaa. Hirveimpiä ovat villasukkanäpertelijät. Metsäläisyyden huippu.

:D

Täällä yksi metsäläisyyden huippu tosi tyytyväisenä piiiitkävartiset villikset jalassa, huopa niskassa naureskelee sun sopankeitolle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/40 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysy tuosta asiasta esim. japanilaisilta.
Mun mielestä on todella törkeää, likaista ja rumaa olla ulkojalkineissa toisen kodissa. Hyi!

Newsflash: Sisajalkineet on keksitty. Kuinka monta vanhusta kaatuilee Suomessa hiihdellessaan puulattioilla sukkasillaan?




Tossuja löytyy kyllä, käytän niitä silloin kun en ole kotona paljain jaloin.


Sukat puen vain kengät laittaessa :)

Vierailija
10/40 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Italialaiset on juntteja. Norjalaiset ja ruotsalaiset ovat vieneet sukkasillaan olon pidemmälle. Raavaiden ukkojen työmaaparakissakin ovat sikkasillaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/40 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen täytyy kotona olla uskottava? Sitä paitsi suomalaiset on ennenkin hoitaneet bisnekset uskottavasti munasillaan saunassa. Italialaiset on naurettavia, eivät kestä löylyä.

Vierailija
12/40 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tää ap:n näkemys ole auttamattoman vanhanaikainen? Olen ymmärtänyt, että jopa rapakon takana on alettu ymmärtää, että sukkasillaan sisällä olisi parempi juttu kuin kengät jalassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/40 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisköhän sun ensin enemmän perehtyä asiaan ennen kuin alat yhtä kansakuntaa rienaamaan?

Vierailija
14/40 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kengät ja sukat lähtee ensimmäiseksi pois, kun kotiin pääsen. Ihminen on tarkoitettu kulkemaan paljain jaloin ja joku urpo vielä ehdottaa, että pitäisi kotonaankin pilata jalkansa kengissä hauduttamalla. Noh, siinäpähän nauttii jalkasienestään ja vanhemmalla iällä polvi- ym. vaivoistaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/40 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on parkettia toisin kuin italialaisilla, joilla yleisin lattiapinnoite on kivi/laatta. Meillä on kurakelia melkein vuoden ympäri, toisin kuin italialaisilla. Meillä on asunnoissa LÄMMIN, toisin kuin italialaisilla (ja kengät jalassa tulee kuuma).

 

Kannattaisikohan ap sinun kysyä vaikkapa japanilaisilta, ovatko he metsäläisiä, kun riisuvat myös kenkänsä sisään tullessaan?

 

Suomalaiselle käytännölle on hyvät syynsä. Itse asiassa agraariyhteiskunnassa kenkiä ei juurikaan riisuttu tupaan tultaessa...

 

Vierailija
16/40 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenen täytyy kotona olla uskottava? Sitä paitsi suomalaiset on ennenkin hoitaneet bisnekset uskottavasti munasillaan saunassa. Italialaiset on naurettavia, eivät kestä löylyä.

On vissiin viela tuoreessa muistissa se kun sudennahkahousut kutitti ja tuohivirsut hankasi. Luonnonlapsi on onnellinen paljain jaloin, nakusillaan.

Vierailija
17/40 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään korkojen pikaavan lattiani. Ei kenkiä meille.

Vierailija
18/40 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisia paskalittu-Eccoineen en kengät jalassa A-luokan lukaaliini päästä. Kengät kertovat kansasta ja suomalaiset ovat junttia kansaa. Jos oppivat pukeutumaan, niin ehkä voin päästää kengät jalassa sisään. Mutta nykyisellään suomijuntin paskojen kenkien pohjista löytyy paskaa.

Kolme paskaa tarvitsit nelirivisen mielipiteesi kertomiseen.

Vierailija
19/40 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun huushollissani on oltu ja tullaan vastakin olemaan sukkasillaan. Vain juhlatilaisuudessa juhlavaatteet päällä ollaan juhlakengät jalassa. Nih!

Vierailija
20/40 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sepäs oiskin kiva kun yläkerran kanta-astuja menisi eestaas kengät jalassa :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän