Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paras asiakaspalvelu mitä olet saanut ja missä

Vierailija
26.09.2015 |

Kertokaas. Ihan vaan tasapainoksi päinvastaiselle keskustelulle. :)

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkossa on aina tosi hyvä palvelu

Vierailija
2/15 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 19:53"]

Alkossa on aina tosi hyvä palvelu

[/quote] Kauas on menty niistä ajoista, kun piti tiskin takaa pyytää juotavansa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iittalan myymälässä kuopion matkuksessa :)

Vierailija
4/15 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itäkeskuksen Changessa oli aika mieltä ylentävä palvelukokemus pari vuotta sitten.

Oli vuoden loppu ja olin muuttamassa kauas Helsingistä. Etsin 2for1-tarjouksen vuoksi rintsikka-pikkari-settiä ja löysinkin, kiitos hyvän ja asiantuntevan palvelun. Vielä paremmaksi palvelu kuitenkin muuttui, kun esimies sai tietää ettei settejä ole enempää varastossa ja että olen muuttamassa; hän soitti toiseen kuntaan myymälään, neuvoi toista myyjää askel askeleelta lähettämään pikalähetyksenä haluamani setin minulle kotiin asti jne. ja lopputulos oli, että sain kahdessa päivässä haluamani setin kotiinkuljetuksella eikä puhettakaan mistään "kannattais lähteä myymälään X, siel on viel jäljel"-palvelusta. :)

Vierailija
5/15 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 19:54"]

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 19:53"]

Alkossa on aina tosi hyvä palvelu

[/quote] Kauas on menty niistä ajoista, kun piti tiskin takaa pyytää juotavansa

[/quote]

Auton katsastu toinen.

Ja jopa verotoimisto!

Vierailija
6/15 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut että Musti&Mirri-liikkeissä on todella mukavia työntekijöitä, esim uudessa Konalan liikkeessä tosi mukava nuori nainen. Sekä Ristikon Faunattaressa myös mukava myyjä. Molemmissa hyvin asiantuntevia ja auttavaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/15 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nordströmin klinikka 1 hoitsuista

Vierailija
8/15 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintola Rataskaevu 16:ssa Tallinnassa. Loistava ruoka ja asiakaspalvelu. Onnistuivat luomaan tunteen juuri meitä varten räätälöidystä elämyksestä vaikka tiesimmekin järjellä ajateltuna että samat jutut sanotaan kaikille :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/15 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täähän tyssäsi nopsaa. :D huomaa taas, että on helpompi kertoa negatiivisia kuin positiivisia kokemuksia.

Vierailija
10/15 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keravan Katse -optikkoliike. En tiedä, jotenkin vaan asiakaspalvelu toimii paremmin kuin muissa optikkoliikkeissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/15 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatar Helsinki. Miten ihana ja kärsivällinen, asiantunteva myyjä jaksoi katsella päättämättömyyttäni, kun ostin nahkatakkia. Onneksi sain miettiä ja sovitella rauhassa, olen todella tyytyväinen takkiini.

Vierailija
12/15 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsinkiläisessä ravintolassa muutama päivä sitten. Menin syömään pitkän päivän jälkeen, väsyneenä ja pinna kireällä. Listalta ei oikein löytynyt mitään, ja puhuin töykeästi. Kaikkea muuta kuin ihanneasiakas. Paikka menossa kohta kiinni, joten tarjoilija pyysi tekemään koko tilauksen heti. Vitutti ja annoin sen näkyä.

Mutta tarjoilija, nuori tyttö, oli niin osaava asiakaspalvelija että korjasi koko tilanteen. Ei mitään makeilua, mutta ei myöskään antanut asiakkaan äreyden haitata, vaan hoiti hommansa oikein hyvin, iloisesti ja ammattimaisesti.

Fiilis parani kovasti, kun samalla tajusin itse, että turhaan tässä kiukuttelen. Homma on hallussa. Jäi vain mieleen, että siinä oli tytöllä oikea asenne hommiinsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/15 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autoliikkeessä!

www.ostetaanautoja.fi

Vierailija
14/15 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampin k-kaupan salaattibaarissa. Aina kiire vaihtobussiin ja siellä saa hymyilevää ja nopeaa palvelua. Kiva, että säästivät sen palvelupuolen, en tykännyt siitä omatoimiversiosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/15 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotikaupunkini eräässä optikkoliikkeessä, ei ketju vaan yksityinen. Tyttären silmälasit olivat rikkoutuneet liikuntatunnilla. Ehdimme liikkeeseen hieman ennen sulkemisaikaa. Ihmettelimme, että mitenköhän pärjätään, kun lasit ovat rikki ja koulussa niitä tarvitaan. Ei näe ilman laseja taululle, miinusta kolmen verran molemmissa silmissä. Liikkeessä lasit korjattiin sulkemisajan jälkeen ja vieläpä ilmaiseksi! Olin todella otettu ja aion vastaisuudessa suosia kyseistä liikettä. Toinen paikka missä palvelu on aina hyvää, on kotikaupunkini matkahuolto. Siellä on positiivinen, myönteinen palveluhenki.