Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huono omatunto, kun vauva joutuu olemaan niin paljon sitterissä.

Vierailija
26.09.2015 |

Haluaisin viettää vielä enemmän laatuaikaa vauvani kanssa ja haluaisin, että jos mä teen jotain kotitöitä, niin mies leikkisi vauvan kanssa silloin, ettei hänen tarvis vain olla ja katella, kun mä touhuan, mut ei kun miehen päivät täyttää "omat hommat" omassa harrastushuoneessaan ja vauva ei voi olla siellä, koska musiikki soi täysillä. Ja sit se mies valittaa, kun en muka tee mitään. Päivä on mennyt näin: Aamulla hoidin aamutoimet vauva mukana (Niinkuin aina) kun mies nukkuu tyytyväisenä. Mies herää valittamaan mulle jostain ja suuttuu, kun en hänen isälle käy sen pyynnöstä ostamassa tupakkaa lähikaupasta (en viitsi, kun ne tietää, et mulla on pieni vauva), vauvan kanssa matolle, sitten vaunulenkille. Kotona leikin vauvan kanssa ja järkkään paikat. Nyt imetän ja mies huutaa, että eikö täällä saa ruokaa ja painuu takaisin "omiin hommiin". No nyt menen tekemään sitä ruokaa, mies vois kyl joskus kattoo vauvaa tai edes vaihtaa vaipan, mut ei "minä minä minä ja mun musiikki" ei olla siis työssäkäyviä. Tuntuu välil, et olen yh ja varmaan kohta olenkin. :(

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) Hanki kantoliina.
2) Jätä mies.

Vierailija
2/14 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

3) Tee niin kuin 2. vastaaja neuvoi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se, teillä menee molemmilla paremmin ilman tuollaista "miestä". 

Vierailija
4/14 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei mikä tilanne. Onko ollut aina ennenkin noin, siis ennen vauvan tuloa? Jos ei, voisiko mies olla masentunut synnytyksen jälkeen?

Tiedätkö mikä yleensä toimii ja toimi meilläkin?
Älä oikeesti tee mitään. Hoida vaan vauva ja istu sen kans sohvalla. Älä siivoo äläkä tee ruokaa. Kun mies alkaa vittuilee nii sano sille ettet oo tehny mitään etkä teekkään ennenku ukko auttaa. Sanot ettet oo vauvaa yksin halunnu.jos ei ala tapahtuu niin lähde. Muuten sun elämäs menee pilalle ja sulla on aina se mieskin lapsena

Vierailija
5/14 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet ensinnäkään lisääntynyt tuollaisen kultakimpaleen kanssa??
Eiköhän ole aika vaihtaa osoitetta.

Vierailija
6/14 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se tuista myytu, ja haluatko että lapsi kasvaa perheessä jossa isä ei ole kiinnostunut muista kuin itsestään? Muuta pois vauvan kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/14 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä ja mulla on ikä eroa, mutta uskoisitteko, että se olen minä joka on 13 vuotta nuorempi?

Vierailija
8/14 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 19:47"]1) Hanki kantoliina.
2) Jätä mies.
[/quote]

On liina ja manduca, mutta vauva ei viihdy sisällä repussa, enkä liinaa osaa solmia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/14 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 19:48"]Jätä se, teillä menee molemmilla paremmin ilman tuollaista "miestä". 
[/quote]

Voipi olla

Vierailija
10/14 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 19:54"][quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 19:47"]1) Hanki kantoliina.
2) Jätä mies.
[/quote]

On liina ja manduca, mutta vauva ei viihdy sisällä repussa, enkä liinaa osaa solmia
[/quote] etsi facebookista jos alueellasi on joku kantoliinayhdistys, jos joku opettausi =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/14 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä nyt ainakaan ruokaa tuollaiselle vätykselle ala tekemään. Aikuinen mies osaa itsekin.

Mutta kuten sanottu, jätä mies. Eihän tuosta mitään tule.

Vierailija
12/14 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 19:50"]Voi ei mikä tilanne. Onko ollut aina ennenkin noin, siis ennen vauvan tuloa? Jos ei, voisiko mies olla masentunut synnytyksen jälkeen?

Tiedätkö mikä yleensä toimii ja toimi meilläkin?
Älä oikeesti tee mitään. Hoida vaan vauva ja istu sen kans sohvalla. Älä siivoo äläkä tee ruokaa. Kun mies alkaa vittuilee nii sano sille ettet oo tehny mitään etkä teekkään ennenku ukko auttaa. Sanot ettet oo vauvaa yksin halunnu.jos ei ala tapahtuu niin lähde. Muuten sun elämäs menee pilalle ja sulla on aina se mieskin lapsena

[/quote]

On ollut jotain tollasta ennenkin, mut ennen ei ollut pientä ihmistä hoidettavana. Tämä mies on vaikka syömättä jos en kokkaa eikä oo eineksiä ja mä haluan kuitenkin syödä, että vauvalle riittää maitoa. Kyllä mies vähän siivoaa, mutta kaiken pitäis olla tip top niinkuin hänen lapsuuskodissaan se vertaa mua äitiinsä ja sanoo, että ei uskois että täällä asuu nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/14 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 19:51"]Ei se tuista myytu, ja haluatko että lapsi kasvaa perheessä jossa isä ei ole kiinnostunut muista kuin itsestään? Muuta pois vauvan kanssa.
[/quote]

En halua, mutta kyllä se välillä auttaa mua.

Vierailija
14/14 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 20:02"]Et sä nyt ainakaan ruokaa tuollaiselle vätykselle ala tekemään. Aikuinen mies osaa itsekin.

Mutta kuten sanottu, jätä mies. Eihän tuosta mitään tule.
[/quote]

Kyllähän se osaa, mutta hänen mielestä se on naisten tehtävä. Oon vähän Niinkuin hellan ja nyrkin välissä (välillä ihan kirjaimellisesti). :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän