Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perjantaipullon kirous!

Vierailija
25.09.2015 |

Juuri tässä sain herkkuaterian valmiiksi. Äijä nukkuukin ruususen unta Suomi-viina vieressään. 

Mitäs nyt tekisi? Pyydänkö naapurin ukon tänne? Vaimo työmatkoilla viikonlopun yli. Tiedän kun oli eilenaamulla puhetta. Valot palaa ainakin eli kotona lienee... 

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee pikavisiitti naapuriin!

Vierailija
2/3 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lampaanfilettä, lohkoperunaa rosmariinilla, kukkakaaligratiinia ja fetasalaattikin kahdelle hengelle. 

Kyllä mä nyt otan luurin kouraan ja kutsun sen, ihan tyhmä yksin syödä. Sekin varmaan ihan yksin. Just näin ikkunasta, kun siellä haahuili kalsareissa eli ei sillä mitään vieraita ainakaan ole. Lapsetkin käsittääkseni isovanhemmilla. 

Pari lasia viiniä olen juonut ja siitä sitten rohkaistuneena näin teen. Toivottakaa onnea. Olen vähän ihastunut siihen mieheen, se varmaan on selvä jo aloituksesta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa iltaa ja Onnea!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi