Lue keskustelun säännöt.
Brysselilaiset, onko kukaan synnyttanyt AZ VUB:ssa?
10.05.2007 |
Mina menen sinne synnyttamaan raskaudessa tapahtuneen CMV tartunnan vuoksi (maan ekspertti on siella proffana), ja halusin kysya onko jollain teista kokemuksia/vinkkeja/ tms. liittyen tahan sairaalaan/siella synnyttamiseen.
Kiitos!
Samaan voisin kysya onko kellaan kokemuksia siita EP:n uudesta paivakodista? Hyva vai niin-nain?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla