Myöhäisheränneen (10kk) kestoiluun neuvoja!
Hei!
Poika on jo reilu 10kk ja nyt vasta innostuin kokeilemaan kestovaippoja. Alkaa tuo jätteen määrä tympiä. Eli kaipailisin muutamia neuvoja/vinkkejä. Oon nyt pari päivää jököttänyt koneella ja hankkinu tietoa vaihtoehdoista. Tilasinkin jo yhdet fuzzit koko L ja olikohan tots bots-kuori (?) sekä lisäksi muutaman imun(?). On noita harsoja tuolla komesrossa niin niitäkin ois tarkotus käyttää. Oon selannut kestovaippainfoa mutta näihin vielä kaipaisin apua!
-Mikä olisi hyväksi havaittu yhdistelmä 11kg painavalle, palleropojalle? Mikä kuori ja sisus?Tykkään vähän korkeammista kertavaipoista, pampers esim. (libero musta liian matala)
-Jos ompelee esim. taittovaippoja itse, kuinka monta kerrosta kannattaa laittaa? Olis tuossa vanhaa flanellilakanaa ja froteepyyhettä.
-Onko materiaalien järjestyksellä väliä? esim. missä välissä frotee kannattaa olla?
-Onko fleeceissä eroja? Kokeilin kastella yhtä ikean fleecepeittoa ja vesi jäi siihen kellumaan! Ei varmaan kovin hyvä kuivaliinaksi?
Kiitos tuhannesti jos viitsit auttaa! Sormet jo syyhyäis päästä ompelemaan, mutta ootan vielä postista niitä jutskia :)
pompula