Lue keskustelun säännöt.
Mäntsälän äipät herätys!
07.05.2007 |
Ja muutkin äidit lähialueilta, saa kirjoitella! Uusi paikkakunta odottaa ja sieltä en tunne vielä ketään. Ajattelin kysellä, josko tätä kautta jokunen olisi ystävää vailla. Meidän perhe koostuu 26-vuotiaasta äipästä, isistä ja kahdesta alle kolme-vuotiaasta lapsesta. Tarkoitus on alkaa taloa rakentamaan ja äitiyslomailen vielä ainakin vuoden. Mukavaa ja iloista seuraa saa osoitteesta: nimmarika at hotmail.com.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla