Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
onko kirukka pakko käydä tarkistuttamassa vuoden välein?
Kommentit (3)
*kuvittelee miten kaupungin kierukantarkastajat kiertää ovelta ovelle*
Sori oli pakko...!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Itse olen terveydenhuoltoalan ihminen ja ehdottomasti suosittelen gynekäyntiä muutenkin kerran vuodessa. Papakin olisi suotavaa ottaa joka toinen vuosi että solumuutokset ehditään havaita riittävän ajoissa. Gynelle siis vuoden välein!
Alue: Aihe vapaa
ei vaan, meillä päin ei ainakaan tarkasteta kaupungin puolesta, joten sanottiin et jokainen valitsee millon ja kuin usein haluu tarkistaa