Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kivi-, puu-, tiili- vai hirsitalo? Miksi?

Vierailija
13.04.2007 |

Valitsetko järkiseikoin vai tunteella? MIstä saa asiallista vertailutietoa? Suomi24:n rakennuskeskustelut ovat AV:takin pahempia riitelypaikkoja.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiilitaloa ei tarvitse maalata joka toinen kolmas tai kymmesvuosi. Kivitalo on kolkko, mutta varmasti pitää lämmön sisällä tai ulkona. Puutalo on kotoisa, mutta saa maalata vähän väliä.

Vierailija
2/3 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos hyvin maalataan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ennen 25 v puutalossa.