Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Kivi-, puu-, tiili- vai hirsitalo? Miksi?
13.04.2007 |
Valitsetko järkiseikoin vai tunteella? MIstä saa asiallista vertailutietoa? Suomi24:n rakennuskeskustelut ovat AV:takin pahempia riitelypaikkoja.
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Tiilitaloa ei tarvitse maalata joka toinen kolmas tai kymmesvuosi. Kivitalo on kolkko, mutta varmasti pitää lämmön sisällä tai ulkona. Puutalo on kotoisa, mutta saa maalata vähän väliä.