Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauvan hampaat ei tule!

Vierailija
27.04.2007 |

Siis vauva pian 1v (11.5kk) ja ei hampaan hammasta suussa. Isommalla oli kyllä tässä iässä jo hampaita...tietenkin jokainen on yksilö, mutta kait sitä jotenkin sit tutkitaan ellei niitä nyt ala kuulua??

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vasta jos 1,5-vuotiaana ei ole yhtään hammasta niin kannattaa käydä hammaslääkärissä tarkistuttamassa että kaikki on kuin pitääkin.

Vierailija
2/7 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niissä eroja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

esikoiselle eka hammas tuli vasta kun oli 1v2kk

Vierailija
4/7 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin lähes varma, että poika jää hampaattomaksi :) Nyt on kuitenkin 1v4kk:n iässä jo 6 hammasta. 1 tuli kun pojalla oli ikää reilut 1v1kk.

Vierailija
5/7 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos ei tuossa 1½v. tarkastuksessa ole yhtään hammasta tuloillaan varataan hammaslääkärille aika joka ottaa suusta röntgenet. Th lohdutti myös että ei ole koskaan kuullut yhdestäkään taaperosta jolla olisi tekarit. Tytön eka hammas puhkesi juuri ennen !½v. neuvolakäyntiä joten ei joutunut tutkimuksiin.

Vierailija
6/7 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hään. Että onhan tuossa positiivisiakin asioita. Älä suotta murehdi! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskon kyllä että ne sieltä tulee ja tuskin tekareita tarvitaan =) Mutta tämä odottavan aika on pitkä, vaikka hyvin tuo ikenillä järsii kuivaakin leipää eikä sylje ruuan palasia pois.



No jään odottelemaan =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme